En camiño de converterse nun provedor e provedor de servizos de gama completa
Comercialización da carne en transición
As cooperativas de comercialización de carne prepáranse para unha demanda en rápido aumento de carne fresca de autoservizo e produtos de conveniencia. O corte fino e a expansión da produción de carne de autoservizo determinan as estruturas futuras nun mercado alimentario caracterizado por empresas comerciais internacionais. Isto aumenta a concentración nun número reducido de produtores que sempre son capaces de entregar e que inevitablemente teñen que ter un tamaño de empresa determinado. Os participantes do XIV simposio da cooperativa gandeira e industria cárnica do 14/28. Outubro en Lahnstein.Ao comezo do evento, o presidente de Raiffeisen, Manfred Nussel, adoptou unha postura crítica sobre o marco da política agrícola que se vai modificar como parte da reforma agrícola da UE. Nas discusións actuais sobre a implantación nacional, as empresas botan en falta aspectos de política de mercado e, sobre todo, unha análise exhaustiva dos efectos nos mercados de vendas. Se as primas dos produtores se desvincularon completamente a partir de 2005, a produción de carne de vacún en Alemaña caerá drasticamente a medio prazo.
Bei unveränderter Rindfleisch‑Nachfrage wäre der Verlust von Markt- und Wertschöpfungsanteilen die Folge. Nüssel setzt sich dafür ein, alle Möglichkeiten der Teilentkopplung einzelner Prämienelemente zu nutzen und sich bei der nationalen Umsetzung an den EU‑Staaten zu orientieren. „Die ohnehin problematische Lage der deutschen Rinderfleisch‑Vermarktung darf nicht weiter verschärft werden. Diese EU‑Agrarreform wird nur dann zu mehr Marktorientierung beitragen, wenn Wettbewerbsneutralität zwischen den Mitgliedstaaten, Regionen, Betriebs- und Produktionsformen gewahrt ist“, so Nüssel bei der DRV‑Fachtagung in Lahnstein, an der rund 100 Verantwortliche aus Vieh- und Fleischgenossenschaften teilnahmen.
Quelle: Lahnstein [ drv ]