"fish international" se kounye a 100 pousan Bremish

"Pote pwodiktè entènasyonal yo ak mache Alman yo ansanm"

"Mwen kontan ke mwen ka mete pwason entènasyonal nan men konpetan." Peter Koch-Bodes, patnè jere nan "manman an" nan pwason entènasyonal, jis komès la ak konpayi egzibisyon Hansa GmbH (MGH), te vann aksyon li yo sou Oktòb 8th vann pa jis nan komès Bremen. "Te gen yon bon, sere kolaborasyon ak Messe Bremen pou ane - gen konesans jis nan komès la epi yo konnen ki jan evènman an mete kanpe. Messe Bremen te deja genyen yon patisipasyon 49 pousan nan konpayi nou an." Peter Koch-Bodes, ki te mete 51 pousan li an vann pou rezon laj, pa panse pou l kite fimen - li jis vle ale nan dezyèm ranje a. "Ala tan kap vini, mwen pral konsantre plis sou mache entènasyonal yo epi kontinye disponib pou pwason entènasyonal ak kontak mwen yo." Epi yo gen anpil valè pou yon fwa komès tankou sa a: Kòm yon détaillant pwason, Peter Koch Bodes non sèlman konnen anpil. sou sijè li - Li se tou pwezidan asosyasyon an detay pwason nan Asosyasyon Federal la nan Makèt Alman an.

Yon viktwa pou Messe Bremen: "Nou kontan ke ak achte nan MGH nou te kapab asire ke entènasyonal la komès jis pwason entènasyonal rete nan Bremen," di Hans Peter Schneider, Managing Director nan Hanseatic Veranstaltungs-GmbH, Komèsyal Divizyon Fwa. Semèn pase a, Komite Bidjè ak Finans Bremen te apwouve tou achte MGH. MGH a se pa sèlman òganizatè a nan pwason entènasyonal - kongrè entènasyonal sou sijè a nan pwason ak fwidmè yo tou devlope isit la ak lòt evènman ki te òganize pa Messe Centrum Bremen la.

Hans Peter Schneider sieht gute Gründe im Erwerb der MGH: „Mit dem Kauf sichern wir den Erhalt dieser Veranstaltung in Bremen. Bremen hat ein großes Interesse daran, eine internationale Messe mit mehr als 400 internationalen Ausstellern und rund 11 000 Besuchern auszurichten.“ Die fish international fördere nicht nur das Image Bremens als Kompetenzzentrum in der Fisch- und Seafoodbranche, auch die regionalwirtschaftlichen Effekte bei einer Messe dieser Größe seien zu beachten. Und die werden noch ausgebaut, denn die Messe will künftig noch stärker in den internationalen Markt.

„Südamerika und Asien wollen im Bereich Fisch stärker in den deutschen Markt“, weiß Koch-Bodes. Eine Chance für die fish international: „Wir sehen uns als Vermittler - auf unserer Messe können wir die Kontakte herstellen und somit den Handel des Deutschen Marktes mit internationalen Produzenten verstärken“, sagt Hans Peter Schneider. Ebenfalls noch Entwicklungspotenzial sehen die Messemacher im Ausbau des Logistikbereiches.  

Die fish international ist eine internationale Fachmesse, die im zweijährigen Turnus Neues und Bewährtes zum Thema Fisch und Meeresfrüchte zeigt.  Der Termin für die zehnte fish international steht bereits fest und zwar vom 12. bis 14. Februar 2006.   

Quelle: Bremen [ MB ]

Kòmantè (0)

Pa gen kòmantè ki te pibliye isit la ankò

Ekri yon kòmantè

  1. Post yon kòmantè kòm yon envite.
Atachman (0 / 3)
Pataje kote ou ye a