Defi-pasiënte implementeer dikwels nie aanbevelings oor fiksheid om te bestuur nie

Defibrillators en die kar

Byna die helfte van die hartpasiënte wat 'n kardioverter-defibrillator (ICD) ingeplant is weens gevaarlike hartaritmie en beperkte ventrikulêre funksie, onthou nie dat hul dokter hulle ingelig het oor hul beperkte fiksheid om te bestuur en die aanbeveling om nie 'n motor te bestuur nie.

Aansienlik meer as 'n derde (41,67%) volg nie die relevante aanbeveling nie en verontagsaam die bestuursverbod af en toe of permanent. Dit is die resultaat van 'n huidige studie deur die Universiteit Hartsentrum Hamburg, wat by die 80ste jaarvergadering van die Duitse Vereniging van Kardiologie (DGK) aangebied is. 23 26 kardioloë van 8.500 lande sal van 25 tot XNUMX April in die kongressentrum Rosengarten Mannheim vergader. “Blykbaar moet daar tydens ontslagonderhoude en in die doktersbrief selfs meer aandag daaraan gegee word dat die onderwerp van ’n bestuursverbod hier hoër prioriteit geniet,” sê studieskrywer dr. Friederike Hartel. Beter dokumentasie is ook nodig uit 'n mediese en forensiese oogpunt.

Der Hintergrund der Untersuchung: Angesichts zunehmender Mobilität der Herzpatienten müssen ihre Behandler sich vermehrt auch mit der Frage beschäftigen, ob in Hinblick auf die jeweilige Erkrankung oder Therapie die Fahrtauglichkeit beeinträchtigt sein könnte. Für ICD-Patienten gibt es nationale und internationale Empfehlungen, die mögliche Einschränkungen aufgrund von potenziellen Gefährdungen berücksichtigen.

Am Universitären Herzzentrum Hamburg erhalten ICD-Patienten bei der Entlassung eine individuelle Empfehlung zur Fahrtauglichkeit, die auch im Arztbrief dokumentiert wird. Für die in Mannheim präsentierte Studie wurden im Rahmen der ambulanten Nachsorgeuntersuchung zu dieser Empfehlung bisher 60 Patienten standardisiert befragt. Bei den befragten Patienten (Durchschnittsalter 68,5 Jahre) variierte die Dauer des empfohlenen Verzichts aufs Autolenken zwischen einem und drei Monaten. 68,33 Prozent der Studienteilnehmer äußerten zwar Verständnis für ein krankheitsbedingtes Fahrverbot, tatsächlich daran gehalten haben sich aber nur 58,33 Prozent.

bron:

DGK Abstract P1775: F. Hartel et al, Leitlinien zum Fahrverbot bei ICD-Patienten: Anspruch und Realität. Clin Res Cardiol 103, Suppl 1, April 2014

Bron: Mannheim [DGK]

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