Meer as 'n miljoen kontroles maak voedsel veiliger

Voedselmonitering van die federale state het oortredings in elke vyfde maatskappy gevind

Elke vyfde voedselproduksie-, verwerkings- en verkoopmaatskappy in Duitsland is deur die inspekteurs van die federale state beswaar gemaak. Dit is een van die resultate van die 2003-voedselmonitering-jaarverslag, wat die Federale Kantoor vir Verbruikersbeskerming en Voedselveiligheid (BVL) vir die Europese Kommissie saamgestel het op grond van data van die federale state. Algemene higiëne en die etikettering en aanbieding van voedsel is veral gereeld in die maatskappye gekritiseer. 

In 2003 het die federale state die nakoming van die regulasies in 1.122.521 607.284 maatskappye nagegaan tydens 'n totaal van 2003 54 XNUMX inspeksiebesoeke. Dit beteken dat in XNUMX ongeveer XNUMX persent van alle Duitse produksieterreine geïnspekteer is. 

Dem BVL meldeten die Länder 415.903 Proben, bei denen Lebensmittel und Bedarfsgegenstände, die mit Lebensmitteln in Kontakt kommen, im Labor untersucht wurden. Von diesen Proben mussten die Behörden der Lebensmittelüberwachung 15 Prozent beanstanden. Knapp die Hälfte dieser Beanstandungen ging auf eine falsche oder irreführende Etikettierung zurück. 17,4 Prozent aller beanstandeten Proben wiesen eine nicht korrekte Zusammensetzung auf und bei 16,3 Prozent wurde ein erhöhter Gehalt an gesundheitsschädlichen Keimen oder ein mikrobieller Verderb der Proben festgestellt. Bei der Auswahl von Betrieben und Proben liegt der Fokus der Kontrolleure auf Lebensmitteln, von denen er-höhte Risiken für den Verbraucher ausgehen können. Die Zahl der Beanstandungen lässt daher nur eingeschränkt Rückschlüsse auf die generelle Qualität der Lebensmittel in Deutschland zu.

Für die Lebensmittelüberwachung sind in Deutschland die Länder zuständig. Das BVL übernimmt die Sammlung und Auswertung der Daten und stellt für die Europäische Kommission jährlich einen Bericht zur Lebensmittelüberwachung in Deutschland zusammen. 

Weitere Details finden sich im Internet:

www.bvl.bund.de/lebensmittel/bericht_luew_03.htm

Quelle: Braunschweig [ Thomas Pröller ]

Kommentaar (0)

Daar is nog geen kommentaar hier gepubliseer nie

Skryf 'n opmerking

  1. Plaas 'n opmerking as 'n gas.
Aanhegsels (0 / 3)
Deel jou ligging