CMA i DFV reforcen el comerç de carnisseria

S'ha publicat el fullet del programa per a la sèrie de seminaris orientats a la pràctica

Alta qualitat del producte, personal comercial format, gestors qualificats i una gamma de productes variada són els punts forts de la carnisseria. Per tal de reforçar-les especialment, la CMA Centrale Marketing-Gesellschaft der deutsche Agrarwirtschaft mbH, en col·laboració amb el DFV Deutscher Fleischer-Verband eV, torna a oferir seminaris informatius i pràctics específicament per a propietaris, gerents i personal comercial de la carnisseria.

Durant el segon semestre del 2004 es realitzaran deu seminaris a tot el país. El ventall de temes va des de "L'oferta de carn adequada - o: Com convèncer els teus clients a llarg termini" fins a "Coneixements nutricionals actualitzats - per a més assessorament al client en carnisseries especialitzades" fins a "Competència mitjançant una higiene practicada - mesures operatives i controls amb APPCC". L'ofici de la carnisseria es basa en el fet que tant els propis empresaris com els empleats reben una formació integral. Els seminaris que fa temps que ofereix el CMA en col·laboració amb l'Associació de Carnissers Alemanys garanteixen aquesta formació continuada. Els ponents amb experiència proporcionen als participants tant coneixements bàsics com troballes científiques actuals d'una manera pràctica.

Am 01. September beginnt die Seminarreihe mit „Mehr Umsatz – das richtige Sortiment“. Über 20 Kilogramm Käse isst jeder Bürger pro Jahr. Viele Verbraucher legen auch beim Käsekauf großen Wert auf Beratung, Qualität und Frische. Hier bietet sich für das Fleischerhandwerk eine Marktchance, die es zu nutzen gilt. Das nötige Know-how für den Käseverkauf vermitteln CMA und der DFV in dem eintägigen Seminar in Neckarsulm. Neben einer kleinen Käsekunde und Hinweisen zur Käsepflege und –lagerung erhalten die Teilnehmer Tipps zur praktischen Umsetzung eines HACCP-Konzeptes. Durch praktische Übungen erreichen die Teilnehmer einen sicheren Umgang mit dem Produkt Käse und lernen, wie das neue Wissen gekonnt im Verkaufsgespräch eingesetzt werden kann.

Auch in diesem Halbjahr erhalten die Teilnehmer der CMA-/DFV-Seminare für jeden Besuch Weiterbildungspunkte. Sobald ein Betrieb oder Teilnehmer fünf Punkte erhalten hat, ist die Teilnahme an der nächsten Veranstaltung kostenlos. Das neue Programmheft listet alle zehn Seminare für das zweite Halbjahr 2004 mit detaillierten Angaben zu Inhalt, Zielgruppe, Termin, Ort und Referenten übersichtlich auf. Es kann bei der CMA oder beim DFV kostenlos angefordert werden. Die Seminartermine finden Sie außerdem auf www.cma.de/profis_6893.php i endavant www.fleischerhandwerk.de in der Rubrik „Service – Termine“.

Font: Bonn [cma]

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