canle de noticias

DLG mit neuer Strategie in die Zukunft

Erweiterte DLG-Qualitätsdefinition - Verstärkte Kommunikation - Neue Dienstleistungen

Der Fachbereich Markt und Ernährung der Deutschen Landwirtschafts-Gesellschaft (DLG), der für alle Fragen rund um die Qualitätswettbewerbe zuständig ist, hat damit begonnen, seine Arbeit für die kommenden Jahre strategisch neu auszurichten. Im Fokus stehen dabei die Bereiche Qualität, Kommunikation, neue Dienstleistungen, Facharbeit und Reorganisation. Ziel der bereits begonnenen Maßnahmen ist es, die DLG mittelfristig zum Nummer-Eins-Dienstleister für die Ernährungswirtschaft zu machen, wenn es um die Verbesserung der Wettbewerbsfähigkeit und die Profilierung mit neutral geprüfter Qualität geht.
 
Eine Qualitätsauszeichnung muss echten Mehrwert schaffen. Dies gelingt nur, wenn die ausgezeichneten Produkte einen deutlich wahrnehmbaren Qualitätsvorsprung besitzen und dies erfolgreich an Handel und Verbraucher kommuniziert wird. Der Mehrwert einer erfolgreichen Auszeichnung entsteht in einer Wertschöpfungskette, die vom Verbraucher ausgeht und beim Produzenten endet. Uns geht es darum, diese Wertschöpfungskette gemeinschaftlich zu gestalten. Qualität neu definieren

Eine Auszeichnung schafft Mehrwert, wenn sie den  aktuellen Erwartungen des Marktes an vorbildliche Produkte und Prozesse entspricht. Unter dem Begriff "Neue DLG-Qualität" wird die DLG neue innovative und ehrgeizige Qualitätsmaßstäbe setzen, die zugleich wertschöpfend sind. Dazu wird die DLG in ihrer Qualitätsdefinition breiter werden und das ganzheitliche Qualitätsverständnis des Marktes aufnehmen. Neben der sensorischen Qualität, die letztlich die fachliche Meisterschaft in der Herstellung beschreibt und von zentraler Bedeutung bleibt, werden die Produktsicherheit, die Informationstransparenz und die Prozessqualität künftig stärker berücksichtigt. Diese Dimensionen finden im Markt immer größere Beachtung. Produkte, die sich qualitativ deutlich vom Durchschnitt abheben sollen, müssen in der mikrobiologischen und chemischen Qualität vorbildlich sein sowie transparent und zuverlässig über ihre Beschaffenheit und Herkunft informieren. Daneben wird es immer wichtiger, bestimmte Erwartungen an die Art und Weise der Herstellung eines Lebensmittels zu erfüllen. Dabei geht es darum, die in den vergangenen Jahren mit der DLG-Kodex-Strategie entwickelte Zielsetzung in das neue Konzept aufzunehmen. Dazu wird die DLG u.a. Schnittstellen zu marktrelevanten Qualitätsmanagementstandards wie QS, BRC, IFS schaffen, um diese in die DLG-Auszeichnung zu integrieren, ohne die Produzenten durch Mehrfachaudits zu belasten.

Ler máis

Bianca Schneider neue DLG-Projektleiterin Convenience Food

Ernährungswissenschaftlerin verbindet Qualität, Kommunikation, Internationalität

Dipl. oec. troph. Bianca Schneider hat die Leitung des Gebietes "Convenience Food" im Fachbereich Markt & Ernährung der Deutschen Landwirtschafts-Gesellschaft (DLG) übernommen. In den Verantwortungsbereich "Convenience Food" fallen die strategische und fachliche Weiterentwicklung des Geschäftsfeldes sowie die Organisation des Internationalen Qualitätswettbewerbes für Convenience-Produkte.

Der Bereich "Convenience Food" umfasst in der DLG mit den Produktgruppen Tiefkühlkost, Fertiggerichte, Feinkost und SB-verpacktes Frischfleisch ein sehr heterogenes Spektrum mit einem international immensen Wachstums- und Innovationspotenzial sowohl in der Produktentwicklung als auch in der Verarbeitungstechnik.

Ler máis

EuroTier 2004: Großes Interesse aus dem Bereich Aquakultur und Binnenfischerei

Erstmals internationale Futtermittelindustrie im Fischbereich vertreten - Forelleneier aus den USA

Fisch kommt an, denn das Interesse aus dem Bereich Aquakultur an der vom 9. bis 12. November 2004 auf dem Messegelände in Hannover stattfindenden EuroTier ist groß. Die Deutsche Landwirtschafts-Gesellschaft (DLG) als Veranstalter kann zum vergleichbaren Zeitraum mehr Anmeldungen registrieren als zur Premiere dieses Bereichs vor zwei Jahren. Neben den namhaften Technologie- und Ausrüsterunternehmen, die bereits im Jahr 2002 dabei waren, haben sich erstmalig sowohl die führenden internationalen Futtermittelanbieter im Fischbereich als auch Aussteller aus dem Verarbeitungs- und Veredlungsbereich angemeldet. Auffallend ist, dass sich amerikanische Anbieter intensiv für den europäischen Markt und seine Möglichkeiten interessieren. Der Marktplatz Aquakultur, Binnenfischerei und Umwelttechnik im Rahmen der EuroTier präsentiert daher in diesem Jahr erstmals sowohl Anbieter von Forelleneiern aus den USA als auch Anbieter von Produkten rund um den Stör. Damit erfährt das DLG-Konzept, die fischereilichen Interessen an eine professionelle Agrarfachausstellung anzubinden, eine weitere Aufwertung. Mitgliederversammlung des Verbandes Deutscher Binnenfischerei auf der EuroTier

Der erste Auftritt der Aquakultur auf der EuroTier 2002 war ein guter Start und wirkte überzeugend. So wird die diesjährige EuroTier erstmals auch Tagungsort für die Mitgliederversammlung des Verbandes Deutscher Binnenfischerei sein. "Frischen Wind" wird auch der Marketingverbund "Forelle", der Arbeitskreis für die Forellenwerbung des Verbandes deutscher Binnenfischerei (VdBi), auf die kommende EuroTier bringen. Der neu berufene Arbeitskreis erarbeitet seit einigen Monaten gemeinsam mit professionellen Marketingagenturen ein neues Werbekonzept und eine Reihe neuer Werbemittel für die Forellenerzeuger. Der Marketingverbund ist Teilnehmer im Beratungscenter und nutzt die Plattform EuroTier, um die neuen Werbemittel einer großen fachlichen Öffentlichkeit vorzustellen, mit dem Ziel, das Qualitätsprodukt "Forelle" strategisch erfolgreicher am Point of Sale zu positionieren.

Ler máis

Os supostos poderes curativos do "zume de Noni" non foron cientificamente probados

Os supostos poderes curativos do chamado "zume de Noni", que se vende principalmente por Internet a prezos ás veces horrendos, non foron cientificamente probados. Así o sinalou en Múnic, a secretaria de Estado de Protección do Consumidor, Emilia Müller.

Müller: "O zume de noni é un zume de froita coma calquera outro. Segundo o coñecemento actual, non ten ningún efecto especial para a saúde. Os consumidores deberían saber isto antes de gastar moito diñeiro no zume".

Ler máis

No que se refire á acrilamida, foodwatch quéixase de que os consumidores seguen sen información

Proba de chips Foodwatch - os descontos mellor que as marcas - Os biochips belgas están moi estresados

Por cuarta vez, a organización de consumidores foodwatch determinou a contaminación por acrilamida das patacas fritas nunha serie de probas. Con isto, foodwatch está a examinar se o "concepto de minimización dinámica" do goberno federal está a influír realmente na industria para reducir en gran medida a substancia nos alimentos que se sospeita de ser canceríxena. "Aínda hai produtos con maiores niveis de contaminación nos estantes dos supermercados. A estratexia do goberno federal para a minimización fracasou", explica Matthias Wolfschmidt sobre os resultados das probas. Cando se trata de información ao consumidor, foodwatch deu malas notas aos fabricantes: foodwatch criticou que ningún dos fabricantes probados deu información precisa sobre a exposición á acrilamida por teléfono ou por Internet.

Na proba de chips de foodwatch, as cargas dos diferentes produtos difiren ata 40 veces. As fichas sen nome dos descontadores tendían a saír mellor que os produtos de marca. O resultado para o fabricante belga de biochips "Tra'fo" é particularmente ignominioso, xa que os seus produtos estaban moi contaminados. foodwatch informa de que non se poden atopar valores de exposición por teléfono ou en Internet dos fabricantes e cos produtos con desconto é difícil descubrir o número de teléfono do fabricante. Para que os consumidores poidan escoller e para presionar o mercado aos produtores, foodwatch esixe a etiquetaxe dos produtos. Para iso, foodwatch propón unha escala comparativa, cuxo principio xa coñecen os consumidores do sector dos electrodomésticos.

Ler máis

Menos cordeiro en Nova Zelanda

A produción en Australia aumenta

Para a actual campaña de comercialización 2003/04, Nova Zelandia prevé que a produción de cordeiro caia entre un catro e un cinco por cento ata as 434.300 toneladas. As razóns aducidas son o baixo rendemento de fertilidade, menos cordeiros que nacen e menos ovellas preñadas. Por outra banda, os pesos de sacrificio aumentaron un dous por cento ata unha media de 17 quilogramos debido ás mellores condicións de forraxe e pastos.

A produción de cordeiro en Australia desenvolveuse de forma algo diferente: aquí a produción aumentou un sete por cento ata un novo nivel récord de 120.000 toneladas. O peso medio do cordeiro aumentou un seis por cento ata os 21 quilogramos.

Ler máis

A República Checa é un importador neto de carne de aves

A produción propia non é suficiente

A República Checa, un dos dez países de adhesión á UE, depende das compras para a subministración de carne de aves. Os datos máis recentes de 2003 mostran un grao de autosuficiencia de arredor do 92 por cento, o que foi incluso 2,5 puntos porcentuais menos que en 2002. O consumo per cápita de carne de aves na República Checa o ano pasado foi de 24,1 quilogramos, é dicir, 800 gramos. máis que en 2002. Supera así o nivel de consumo na zona da UE-15 cun estimado de 23,4 quilogramos para 2003.

A carne de polo representou a maior parte da produción de carne de aves checa o ano pasado, ao redor do 85 por cento. Non obstante, tal e como indica o desenvolvemento dos stocks de aves de engorde, a produción nesta zona está a diminuír recentemente. Por outra banda, creceron os sectores do pato e o ganso.

Ler máis

Iso funciona, di Wiberg: Fresh Red Color OG

Axente de rubor combinado con colorante

O novo axente avermellante Frischrot Color OG de WIBERG garante unha cor máis intensa e máis duradeira no corte da salchicha grazas ao colorante natural cochinilla. Porque con embutidos escaldados e longamente escaldados, pode haber flutuacións de cor ao avermellarse debido ás diferentes calidades da carne. Isto impídese usando Frischrot Color OG. Conséguese unha cor natural e homoxénea.

Isto tamén evita o encanecemento prematuro da superficie de corte. A aplicación é moi sinxela: engade a cor vermella fresca OG ao comezo do proceso de corte e presta atención a unha boa distribución. Os desexos dos consumidores por un bocado crocante, un aspecto excelente e unha frescura visible non son posibles sen o uso de ingredientes activos e aditivos. Representan seguridade, confianza e frescura e, polo tanto, non son máis que unha funcionalidade perfecta.

Ler máis

Custos das probas de EEB reducidos

O ministro de Agricultura de Meck-Pomm Dr. Till Backhaus: A protección do consumidor ten a máxima prioridade

Os custos das probas de EEB en Mecklemburgo-Pomerania Occidental reduciranse retrospectivamente a partir do 1 de xuño de 2004. "Por segunda vez este ano, podemos transferir o aforro derivado dos custos máis baixos ao comprar os kits de proba e a mellora da eficiencia dos exames directamente aos axentes económicos, como agricultores e matadoiros", afirma o ministro de Agricultura, o Dr. Ata Backhaus (SPD). A redución das taxas tamén mellorará a competitividade dos matadoiros de Mecklemburgo-Pomerania Occidental. Non obstante, a protección do consumidor, é dicir, resultados seguros e altamente fiables ao realizar as probas, segue a gozar dunha prioridade absoluta, di Backhaus.

A oficina estatal de inspección de alimentos e veterinaria é responsable das probas como organismo de inspección estatal. En Alemaña, as probas de EEB realízanse en todo o gando maior de 24 meses. Ata o 20 de xuño de 2004 examináronse 45.520 reses de Mecklemburgo-Pomerania Occidental para detectar a enfermidade do gando bovino da encefalopatía esponxiforme bovina (EEB). No que vai de ano déronse dous casos de EEB en gando vacún. Antes diso, Mecklemburgo-Pomerania Occidental levaba 15 meses libre de EEB. O ano pasado realizáronse 102.925 as chamadas probas rápidas en gando de sacrificio.

Ler máis

Henkelmann segue sendo independente

A familia propietaria quere seguir desenvolvendo a empresa

O fabricante de salchichas e xamón de Waldecker Henkelmann oHG, Volkmarsen, seguirá sendo independente, ao contrario dos rumores do mercado. Henkelmann (200 empregados, 25 millóns de euros de facturación), ademais da longa colaboración coas grandes empresas do comercio polo miúdo de alimentos, converteuse nun especialista en artigos de servizo precortados, que se venden en todo o país nunha ampla gama. de produtos.

A fortaleza económica e a competencia comercial da empresa son unha base atractiva para que os fabricantes de alimentos estranxeiros entren no mercado alemán. A pesar das perspectivas interesantes resultantes, a familia propietaria decidiu desenvolver a empresa de forma independente.

Ler máis

IFFA 2004 exitoso para CaseTech

O IFFA deste ano, que se celebra do 15.-20. Maio en Frankfurt am Main foi un gran éxito para CaseTech e a marca Walsroder. Dúas novas tripas de embutidos presentadas con éxito.

Co Walsroder K plus CTR e Walsroder K smok, CaseTech presentou dúas novas fundas de plástico que espertaron gran interese entre o público especialista. Pero dous clásicos da marca Walsroder, F plus e Fibrous Casings, tamén chamaron moito a atención este ano. Descubriuse que o tema da "adhesión da carne graduada" segue sendo un tema candente no comercio e na industria. O programa de tripas fibrosas Walsroder ofrece carcasas para numerosas aplicacións, incluíndo especialidades únicas. Os tipos individuais difiren nunha adhesión á carne finamente graduada. Existe un equipamento especial para cada aplicación, que dá a cada tipo de embutido as propiedades de pelado desexadas. Walsroder F plus combina as vantaxes das tripas fibrosas, como unha superficie sedosa e mate e unha excelente capacidade de contracción, coas propiedades coñecidas das tripas de plástico, como un excelente efecto de capa de barreira e unha excelente adhesión á carne.

Ler máis

Os nosos clientes premium