Konbyen yon schnitzel vrèman koute?

rapò foodwatch sou fo pri, pri vre ak initilite apèl moral bay konsomatè yo.

 "Pri yo nan kontwa vyann nan makèt la bay manti paske kondisyon konpetitif defòme genyen pou pwodwi konvansyonèl ak òganik." Sa a, dapre foodwatch, se rezilta etid la "Konbyen yon schnitzel reyèlman koute?", ki òganizasyon an. te pote soti nan Enstiti pou Rechèch Ekonomik Ekolojik (IÖW) nan Bèlen te li te kreye. Yon kilo schnitzel konvansyonèl koute sèt ero - konpare ak 13 ero pou yon kilo schnitzel òganik. Vyann konvansyonèl yo tèlman bon mache paske pwodiktè yo pa oblije peye pou gwo domaj nan anviwònman an ki te koze pa pwodiksyon an. Yo se alantou 50 ero pou chak kochon, ki ta gen ogmante pri a pwodiktè pa yon tyè. Schnitzel òganik se tèlman chè paske pa gen okenn chèn distribisyon efikas ki disponib. Pwosesis ak distribisyon kounye a fè alantou dis ero pou chak kilo pou pri a nan yon schnitzel òganik. Sa vle di ke si depans anviwònman yo pran an konsiderasyon epi yo itilize chanèl distribisyon efikas, diferans pri ant vyann òganik ak machandiz konvansyonèl yo ka tonbe nan kounye a jiska 90 a 14 pousan. 

Thilo Bode, direktè manadjè foodwatch, sou rapò schnitzel la: “Etid IÖW a enpresyonan demanti reklamasyon Asosyasyon Fermye Alman yo ke kiltivatè konvansyonèl yo pwodui ak estanda anviwònman ki wo. Okontrè, yo polye anviwònman an sou depans pou piblik la an jeneral.” Politisyen yo dwe kreye ankourajman pou détaillants manje yo louvri epi sèvi ak chanèl lavant efikas yo pa sèlman pou machandiz pwodwi an mas, men tou pou pwodwi ekolojik. Anplis de sa, yon estrateji piblisite diferan dwe ogmante demann pou pwodwi òganik. 

CMA abschaffen als Lösung?

Laut Thilo Bode wirbt die halbstaatliche Centrale Marketing-Gesellschaft der deutschen Agrarwirtschaft (CMA), die sich u. a. mit von den Bauern erhobenen Zwangsabgaben finanziert, völlig undifferenziert für Fleisch. Sie verhindere damit einen Qualitätswettbewerb. Deshalb müsse die CMA aufgelöst werden, um die Eigenverantwortung der Landwirte für ihre Produktwerbung zu fördern. Auch die gegenwärtige Produktkennzeichnung beim Fleisch informiere die Verbraucher nicht über Produktionsprozesse und wesentliche Qualitätseigen-schaften. Der Verbraucher erfahre nicht, wofür er sein Geld ausgeben soll und orientiere sich deshalb überwiegend am Preis. foodwatch fordert, dass die Kennzeichnung wesentliche Qualitätseigenschaften wie Haltung, Fütterung und Herkunft widerspiegelt.  „Eine effektive Agrarpolitik muss an den Kernproblemen ansetzen: Umweltkosten, Vertriebskosten und Werbung. Sie darf sich nicht mit moralischen Appellen an die Verbraucher begnügen“, so Thilo Bode.

Die komplette Studie können Sie hier als ca. 1 MB große pdf-Datei [telechaje]

Und einen Kommentar von Thomas Pröller zur Studie [isit la]

Sous: Bèlen [Foodwatch]

Kòmantè (0)

Pa gen kòmantè ki te pibliye isit la ankò

Ekri yon kòmantè

  1. Post yon kòmantè kòm yon envite.
Atachman (0 / 3)
Pataje kote ou ye a