Manje lwen kay gen potansyèl

Ankèt CMA mete aksan sou opòtinite

"Malgre feblès ekonomik la, mache a pou Restoration andeyò lakay nan Almay ka elaji," di Werner Vellrath soti nan CMA Centrale Marketing-Gesellschaft der deutsche Agrarwirtschaft mbH, rezime rezilta yo nan yon sondaj reprezantan. An konsekans, sou 38,6 milyon anplwaye yo, sèlman 13,8 milyon dola sèvi ak restoran konpayi yo, kantin oswa machin lavant yo. Sa i reprezant 75 poursan lo sa 18,3 milyon ki annan akse avek sa bann fasilite. Se sèlman yon ti kras mwens pase mwatye nan tout moun ki travay. Avèk depans mwayèn nan 2,28 ero pou chak vizit, sa a rezilta nan yon volim lavant anyèl nan 5,12 milya dola ero. Menm yon ogmantasyon nan frekans vizit nan dis pousan ta pote endistri a yon ogmantasyon nan lavant de mwatye yon milya ero. Dapre etid la, rezèv yo kouche nan plizyè zòn. Kantin oswa kwizin komèsyal yo ta ka pwofite potansyèl inexploités lè yo ogmante plus òf la. Sa a pa ta sèlman ogmante ankourajman pou anpil anplwaye ki pa kounye a pwofite enstalasyon Restoration nan travay yo (25% nan moun ki gen aksè a yon etablisman Restoration). Sa a ta ankouraje tou envite sporadik (apeprè yon tyè) vizite pi souvan. Anplis de sa, gen plis potansyèl nan lefèt ke byen lwen tèlman sèlman anviwon mwatye nan tout anplwaye yo gen aksè a enstalasyon Restoration konpayi.

Varyete ak varyete yo plis nan demann pase tout tan, espesyalman nan Restoration kominal, ki apèl nan yon gwo kantite envite regilye. Dinè nan restoran konpayi yo depanse an mwayèn 2,77 ero pou chak vizit. Sepandan, jan etid la montre, pou pwomosyon ak òf meni espesyal, volonte yo pou peye ogmante a 3,30 ero pou asyèt espesyal ak 3,39 ero pou konbinezon meni. Kanpay pwomosyon pa sèlman gen yon efè pozitif sou lwayote kliyan, men tou sou lavant yo.

Für höhere Aufmerksamkeit und Attraktivität sorgt auch die Berücksichtigung von Ernährungsverhalten und Trendprodukten.   Verpflegungseinrichtungen bietet die CMA spezielle Pakete für Promotionaktionen an. Dabei werden saisonale ebenso wie Trendthemen aufgegriffen und sowohl mit passenden Rezeptvorschlägen als auch ansprechenden Werbe- und Informationsmaterialien für die Tischgäste anschaulich umgesetzt. Für die Studie, die im Auftrag von CMA und ZMP durchgeführt wurde, befragte das Nürnberger Marktforschungsinstitut Intelect 1500 Personen, die Zugang zu Betriebsrestaurants, Mensen oder Verkaufsautomaten haben und repräsentativ sind für die Grundgesamtheit der Deutschen ab 14 Jahren.

Charts zur Studie finden Sie zum Download im CMA-Medienkatalog unter: www.cma.de/profis_2782.php

Sous: Bonn [cma]

Kòmantè (0)

Pa gen kòmantè ki te pibliye isit la ankò

Ekri yon kòmantè

  1. Post yon kòmantè kòm yon envite.
Atachman (0 / 3)
Pataje kote ou ye a