Burger King nonmen chèf maketing

Burger King International te anonse vandredi pase a nominasyon Andrew Brent kòm Direktè Maketing Burger King International, apati 15 avril. Rapò dirèkteman bay Nish Kankiwala, Prezidan, Burger King International, Andrew Brent pral yon manm endispansab nan konsèy egzekitif Burger King International la. Nan kad wòl sa a ki fèk kreye, li pral baze nan Sant Sipò pou Restoran Entènasyonal konpayi an nan Uxbridge, toupre Lond.

"Avèk Andrew Brent, n ap elaji ekip jesyon nou an ak yon espesyalis maketing eksepsyonèl ki gen yon dosye siksè entènasyonal nan bati gwo mak - tou de nan byen li te ye konpayi machandiz konsomatè yo ak operasyon entènasyonal Yo Vann an Detay. Li konbine ladrès maketing ekselan ak konesans reyèl kliyan. ak yon konsantre otantik sou fonksyonalite," te di Nish Kankiwala, Prezidan Burger King Entènasyonal.

Brent hat zuvor in einer Reihe von Marketing-Positionen internationaler Unternehmen in Großbritannien, Kontinentaleuropa und Asien gearbeitet; Die letzten sechs Jahre war er in Hong Kong bei A.S. Watson, dem größten Einzelhandels- & Produktionskonglomerat Asiens, beschäftigt. In seiner letzten Funktion als Regional Marketing Director (Leiter des regionalen Marketing-Bereichs) für Watson’s, der führenden Drogeriekette Asiens, leitete Brent die Neupositionierung des Unternehmens in Asien und erreichte einen Umschwung bei Umsatz, Gewinn und Marktanteil.

Vor seiner Zeit in Asien war Andrew Brent als Marketing Director von Iceland Frozen Foods beschäftigt. Davor war er 14 Jahre bei Procter & Gamble (P&G) in Großbritannien und Kontinentaleuropa tätig. Im Rahmen seiner Position leitete er die Home Cleaning and Care Division (Abteilung für Haushaltsreiniger und -pflegemittel) von P&G in Großbritannien und es gelang ihm, erneutes Wachstum bei bedeutenden Marken wie Fairy Liquid, Flash und Lenor zu erreichen und damit Rekordzuwächse hinsichtlich des Gewinns zu erzielen.

"Ich freue mich sehr über die Gelegenheit, diese aufregende Marke für Burger King International weiter voranzubringen und eng mit unseren Franchisenehmern und Marketing-Teams zusammenzuarbeiten", kommentierte Andrew Brent. "Durch eine größere Ausrichtung des gesamten BURGER KING‚-Systems und Konzentration auf Innovation und hohe Ausführungsqualität möchte ich den Umfang und die Vielfalt unseres internationalen Unternehmen effizient nutzen."

Andrew Brent besitzt ein BSc Hons (Bachelor of Science Honours) in Management Science (Betriebswissenschaft) von der Warwick University, ist verheiratet und Vater zweier Söhne.

Konsènan BURGER KING”

Wir sind stolz darauf, unseren Gästen die besten Burger und eine Vielfalt an anderen ausgezeichnet schmeckenden, gesunden Lebensmitteln, die über offenem Feuer gegrillt sind, zu servieren. Das ist es, was uns ausmacht.

Burger King reprezante nan plis pase 410 kote nan Almay. Nan ane kalandriye 2003 la, konpayi an te reyalize lavant nèt nan EUR 504 milyon dola. Nan 10,6%, sa a koresponn ak yon ogmantasyon de chif nan lavant pou sizyèm fwa nan yon ranje.

Sistèm BURGER KING® travay ak plis pase 11.220 restoran nan tout 50 eta Etazini ak nan 60 peyi atravè mond lan. 91% nan sa yo ap dirije pa franchiz endepandan, anpil restoran yo posede pa fanmi ki te nan biznis pou dè dekad.

Burger King Holdings, Inc., konpayi paran an, se yon gwoup envestisè ki gen ladann Texas Pacific Group, Bain Capital ak Goldman Sachs Capital Partners. Pou ane fiskal la te fini 30 jen 2003, Burger King te gen lavant atravè lemond $11,1 milya dola.

Sous: Minik [ Burger King ]

Kòmantè (0)

Pa gen kòmantè ki te pibliye isit la ankò

Ekri yon kòmantè

  1. Post yon kòmantè kòm yon envite.
Atachman (0 / 3)
Pataje kote ou ye a