Prosciutto di Parma успешни во Европа и во светот

Позитивен биланс на шунка

„Квалитетот и вкусот на шунката од Парма ги убедуваат потрошувачите ширум светот повеќе од кога било“ - ова е заклучокот што го донесе Consorzio del Prosciutto di Parma, здружението на производители на шунка од Парма, по презентирањето на деловните бројки за 2003 година минатата година. вкупно 9,15 милиони парма шунки од речиси 200 фабрики во и околу Парма. Тоа одговара на пораст од 4,7 отсто. Вкупниот промет што го остварија мануфабриките изнесуваше 810 милиони евра.

82% од вкупното производство (7,5 милиони единици) е продадено во Италија, 18% (1,6 милиони единици) се извезени. Прошута ди Парма и натаму е лидер на пазарот во Италија со пазарен удел од 40%, најважни европски извозни пазари се Франција (380 илјади), Германија и Велика Британија (173 илјади).

Europa ist mit einem Anteil von 75 Prozent Hauptexportmarkt für Parma-Schinken, die verbleibenden 25 Prozent gehen nach Übersee. Stärkste Absatzmärkte sind hier die USA (320 Tsd.), Japan (73 Tsd.) und Kanada (18 Tsd). Großes Wachstumspotenzial sieht das Consorzio del Prosciutto di Parma im asiatischen Raum in der Erschließung der Märkte in China und Singapur.

In Deutschland konnten 301 Tsd. Stück (minus 3,3%) der luftgetrockneten italienischen Schinken-Spezialität vermarktet werden, die in traditionellem handwerklichen Verfahren ohne Konservierungsstoffe hergestellt wird und als Zeichen für die hohe Qualität die "Krone der Herzöge" trägt. Der leichte Rückgang sei durch die üblichen Marktschwankungen bedingt, so der Kommentar von Dr. Stefano Fanti, Direktor des Consorzio del Prosciutto di Parma.

Besonders erfreulich entwickelte sich auch der Markt für geschnittenen Parma-Schinken, der mit insgesamt 25 Millionen Packungen à 70 g ein deutliches Plus von 18 Prozent verzeichnete. Der Löwenanteil (75 % / 19 Millionen Packungen) der geschnittenen Schinken, der 4 % Prozent des Gesamtabsatzes ausmacht, ging in den Export, 6 Millionen (25 %) wurden in Italien verzehrt.

Hauptabsatzländer für geschnittene Ware waren Großbritannien mit 7 Millionen Packungen und Frankreich mit 4,4 Millionen. Deutschland belegte Platz 3. Hier wurden 2 Millionen Packungen abgesetzt (+ 33% / 2002: 1,5 Mio.).

Fanti weiter: "Wir sind außerordentlich zufrieden mit der Entwicklung im Jahr 2003. Die Ergebnisse sowohl in Produktion als auch in Umsatz waren in Italien wie auch im Export optimal. Darüber hinaus konnten neue wichtige Märkte für Parma-Schinken erschlossen werden."

Извор: Парма [ Consorzio del Prosciutto di Parma ]

Коментари (0)

Тука с No уште не се објавени коментари

Напиши коментар

  1. Објавете коментар како гостин.
Прилози (0 / 3)
Споделете ја вашата локација