Xiri sostenibbli fil-bank tal-ikel frisk

Kaufland bietet seinen Kunden in allen Filialen die Möglichkeit, ihre eigenen Behälter an die Frischetheke mitzubringen und somit Plastik einzusparen. Mit der Einführung eines neuen Frischetabletts hat das Unternehmen eine für alle Filialen praktikable Möglichkeit gefunden, Fleisch, Wurst oder Käse nicht in Folie zu verpacken, sondern direkt in die eigene Mehrwegdose der Kunden zu legen. „Der Kundenwunsch nach mehr Nachhaltigkeit steht für uns im Mittelpunkt“, sagt Patrick Höhn, Geschäftsführer Frische. „Deshalb freuen wir uns, dass wir jetzt mit der Einführung des Frischetabletts in allen Filialen eine einfache und einheitliche Lösung anbieten können und somit eine weitere Maßnahme im Rahmen unserer Plastikstrategie erfolgreich umsetzen.“

Die Durchführung
Der Ablauf ist ganz einfach: Kauft der Kunde an der Frischetheke ein, wird der mitgebrachte und bereits geöffnete Behälter auf das Frischetablett gestellt und über die Theke gereicht. Der Mitarbeiter stellt das Frischetablett mit Behälter auf die Waage und füllt die gewünschte Ware in die Dose. Berechnet wird selbstverständlich nur das Nettogewicht. Das Gewicht für Tablett und Dose wird automatisch abgezogen. Nachdem der Kunde seine Mehrwegdose wieder erhalten hat, befestigt er den Kassenbon darauf. „So werden alle Hygienevorschriften hundertprozentig eingehalten“, betont Höhn.

Weitere Maßnahmen
Im Rahmen der Plastikstrategie der Schwarz Gruppe REset Plastic hat sich Kaufland das Ziel gesetzt, den eigenen Kunststoffverbrauch bis 2025 um 20 Prozent zu reduzieren. Deshalb arbeitet das Unternehmen kontinuierlich daran, den Einsatz und Verbrauch von Plastik in seinen Prozessen und weiteren Einflussbereichen zu reduzieren. Neben der Plastikreduktion bei den Produkten im Eigenmarkenbereich und einer nachhaltigen Sortimentsgestaltung setzt Kaufland auf einen umweltfreundlichen Einkauf. Damit Kunden komfortabel und nachhaltig einkaufen können, bietet das Unternehmen langlebige Einkaufshelfer, wie Frischetaschen im Obst- und Gemüsebereich, Stoffbeutel aus bio-zertifizierter Baumwolle, stabile Permanent-Tragetaschen, Einkaufsboxen aus nachhaltig-zertifiziertem Karton oder platzsparende Kunststoff-Klappboxen

Għall-istrateġija tal-plastik tal-Gruppi Schwarz
Il-Grupp Schwarz, li bid-diviżjonijiet tal-bejgħ bl-imnut Lidl u Kaufland huwa wieħed mill-ikbar kumpaniji bl-imnut internazzjonali, huwa konxju u jieħu r-responsabbiltà għall-ambjent. Ma 'REset Plastic, żviluppat strateġija olistika u internazzjonali li hija maqsuma f'ħames oqsma ta' azzjoni: prevenzjoni, disinn, riċiklaġġ, rimi, kif ukoll innovazzjoni u edukazzjoni. Dan jagħmel il-viżjoni ta '"ċikli inqas magħluqa tal-plastik" realtà.  

Die fünf Leitsätze der Handlungsfelder von REset Plastic - die Plastikstrategie der Schwarz Gruppe:

1. Ħsara - evitar
Aħna nevitaw il-plastik kull fejn hu possibbli u b'mod sostenibbli.
2. Disinn mill-ġdid - disinn
Iddisinja prodotti sabiex ikunu riċiklabbli u jagħlqu ċikli.
3. Ir-riċiklaġġ - riċiklaġġ
Niġbru, issortja, tirriċikla u tagħlaq ċikli ta 'riċiklaġġ.
4. Tneħħi mill-ġdid - eliminazzjoni
Aħna nappoġġaw it-tneħħija tal-iskart tal-plastik mill-ambjent.
5. Riċerki - innovazzjoni u edukazzjoni
Ninvestu fir-riċerka u l-iżvilupp għal soluzzjonijiet innovattivi u nipprovdu informazzjoni dwar ir-riċiklaġġ u l-konservazzjoni tar-riżorsi.

Aktar informazzjoni www.reset-plastic.com

Dwar Kaufland
Kaufland tassumi r-responsabbiltà għan-nies, l-annimali u l-ambjent. L-impenn għas-sostenibbiltà (CSR) għandu għeruq profondi fl-għanijiet u l-proċessi f'Kaufland. L-inizjattiva "Agħmel id-differenza" tirrifletti l-attitudni u l-identità ta 'Kaufland. Dan huwa rifless ukoll fid-diversi miżuri u attivitajiet tas-CSR. Kaufland jappella għall-parteċipazzjoni fit-temi tad-dar, in-nutrizzjoni, il-benesseri tal-annimali, il-klima, in-natura, il-katina tal-provvista u l-impjegati, għax id-dinja tista 'ssir daqsxejn aħjar mill-parteċipazzjoni biss.
Kaufland topera madwar 670 fergħa nazzjon u timpjega madwar 74.000 persuna. B'medja ta '30.000 oġġett, il-kumpanija toffri firxa wiesgħa ta' ikel u kollox għall-bżonnijiet ta 'kuljum. L-enfasi hija fuq id-dipartimenti tal-prodotti friski tal-frott u l-ħaxix, prodotti tal-ħalib kif ukoll laħam, zalzett, ġobon u ħut.
Il-kumpanija hija parti mill-Grupp Schwarz, li hija waħda mill-kumpaniji ewlenin fis-settur tal-bejgħ bl-imnut tal-ikel fil-Ġermanja. Kaufland jinsab f'Neckarsulm, Baden-Württemberg. Aktar informazzjoni dwar il-Kaufland f' www.kaufland.de

Kummenti (0)

S’issa, l-ebda kummenti ma ġew ippubblikati hawn

Ikteb kumment

  1. Poġġi kumment bħala mistieden.
Mehmużin (0 / 3)
Aqsam il-lokalità tiegħek