Innovazzjoni fl-imballaġġ tal-laħam SB

Kaufland wird den Plastikmüll weiter reduzieren und entwickelt zurzeit eine neue innovative Verpackung für SB-Fleisch. Den Start macht die Verpackung für Hackfleisch aus der Selbstbedienung, die mit 70 Prozent weniger Kunststoff auskommt. Damit spart das Unternehmen alleine bei einem Hackfleischartikel circa 125 Tonnen Plastik pro Jahr ein.

Minflok trej tal-plastik, kaxxa tal-kartun miksija biss b'film tal-plastik irqiq se tintuża għal-laħam ikkapuljat fil-futur. Billi tissepara l-kartun u l-fojl, il-materjali riċiklabbli individwali fl-imballaġġ jistgħu jiġu riċiklati separatament. Il-klijent jagħraf minn nota fuq l-imballaġġ kif il-komponenti jridu jiġu sseparati sabiex jiġu riċiklati bl-aħjar mod. Bl-ippakkjar innovattiv għal-laħam ikkapuljat, Kaufland qed jistabbilixxi standards ġodda fil-qasam tal-laħam self-service.

„Hackfleisch ist eines der meistverkauften Lebensmittel in unserer SB-Fleischabteilung. Deswegen war es uns besonders wichtig, hier eine nachhaltige Lösung zu finden, mit der man auf einfache Weise viel bewirken kann“, sagt Robert Pudelko, Leiter CSR-Einkauf Deutschland.

Um Plastik einzusparen, arbeitet Kaufland zusammen mit Experten fortlaufend an der Entwicklung neuer und der Optimierung bestehender Verpackungen. Die neue Hackfleischverpackung zeichnet sich durch einen deutlich geringeren Plastikanteil aus. Ein weiterer Vorteil ist, dass der Karton zu 100 Prozent aus nachwachsenden Rohstoffen hergestellt wird, die durch FSC kontrolliert und zertifiziert sind. Zusätzlich setzt Kaufland bei den eingesetzten Plastikfolien, die zum Auskleiden des Kartons und für den Deckel benötigt werden, auf Recyclingfähigkeit. Das Hackfleisch in der neuen Verpackung wird ab Herbst 2019 bei Kaufland erhältlich sein. 

Aktar ottimizzazzjonijiet
Das Thema Plastikvermeidung ist Kaufland ein äußerst wichtiges Anliegen. Bis 2025 reduziert das Unternehmen seinen eigenen Kunststoffverbrauch um mindestens 20 Prozent. „Erst im April haben wir die Verpackungen unserer Wurstwaren der Eigenmarken K-Classic und Exquisit optimiert“, erklärt Pudelko. „Durch die Reduktion der Folienstärke bei den Wurstverpackungen werden etwa 68 Tonnen Plastik im Jahr eingespart.“

Għall-istrateġija tal-plastik tal-Gruppi Schwarz
Kaufland hija parti minn REset Plastic, l-istrateġija tal-plastik tal-Grupp Schwarz. L-approċċ olistiku jvarja mill-evitar, id-disinn, ir-riċiklaġġ u r-rimi għall-innovazzjoni u l-edukazzjoni. Dan inaqqas l-użu tal-plastik u jagħlaq iċ-ċikli.

Kaufland_Verpackung_SB-Fleisch.jpg
Kaufland entwickelt nachhaltige Verpackung für SB-Fleisch.

Dwar Kaufland
Kaufland tassumi r-responsabbiltà għan-nies, l-annimali u l-ambjent. L-impenn għas-sostenibbiltà (CSR) għandu għeruq profondi fl-għanijiet u l-proċessi f'Kaufland. L-inizjattiva "Agħmel id-differenza" tirrifletti l-attitudni u l-identità ta 'Kaufland. Dan huwa rifless ukoll fid-diversi miżuri u attivitajiet tas-CSR. Kaufland jappella għall-parteċipazzjoni fit-temi tad-dar, in-nutrizzjoni, il-benesseri tal-annimali, il-klima, in-natura, il-katina tal-provvista u l-impjegati, għax id-dinja tista 'ssir daqsxejn aħjar mill-parteċipazzjoni biss.
Kaufland topera aktar minn 660 fergħa mal-pajjiż kollu u timpjega madwar 75.000 ruħ. B'medja ta '30.000 oġġett, il-kumpanija toffri firxa wiesgħa ta' prodotti tal-merċa u kollox għall-bżonnijiet ta 'kuljum. L-enfasi hija fuq id-dipartimenti tal-prodotti friski tal-frott u l-ħaxix, prodotti tal-ħalib kif ukoll laħam, zalzett, ġobon u ħut. Il-kumpanija hija parti mill-Grupp Schwarz, li hija waħda mill-kumpaniji ewlenin tal-bejgħ bl-imnut tal-ikel fil-Ġermanja. Kaufland hija bbażata f'Neckarsulm, Baden-Württemberg. Aktar informazzjoni dwar Kaufland fuq www.kaufland.de

Kummenti (0)

S’issa, l-ebda kummenti ma ġew ippubblikati hawn

Ikteb kumment

  1. Poġġi kumment bħala mistieden.
Mehmużin (0 / 3)
Aqsam il-lokalità tiegħek