Sponsorizzazzjoni b'suċċess

Avveniment ta' informazzjoni fil-11 ta' Mejju fi Dresden

Riklami fil-half-time break ta’ logħba tal-futbol. Pereżempju, dan huwa l-aħjar mod biex il-kumpaniji jilħqu lill-konsumaturi. L-istudju "Successful Sponsoring", li fih ħadu sehem 30 kumpanija mill-industrija tal-agrikoltura u l-ikel Sassoni minn Ġunju 2003 sa April 2004, wasal għal dan u riżultati interessanti oħra. Is-CMA Centrale Marketing-Gesellschaft der Deutschen Agrarwirtschaft mbH, flimkien mal-Ministeru tal-Istat Sassonu għall-Ambjent u l-Agrikoltura, appoġġaw din l-inizjattiva tal-Istitut tal-Istat Sassonu għall-Agrikoltura. Il-President tal-Marketing fl-Università Teknika ta 'Dresden poġġiet il-proġett fil-prattika. Fl-aħħar tal-proġett, l-imsieħba ta 'kooperazzjoni ppreżentaw ir-riżultati fid-dettall u linja gwida għall-prattika fil-11 ta' Mejju, 2004 fi Dresden.

Kif ibiddel l-isponsorizzazzjoni l-għarfien u l-immaġni tal-isponsor? Kif jistgħu l-impenji ta' sponsorizzazzjoni jiġu organizzati b'mod effiċjenti? Dawn kienu l-mistoqsijiet fil-bidu tal-proġett. Billi kumpaniji żgħar u ta' daqs medju b'mod partikolari ma tantx jistgħu jiżviluppaw pressjoni ta' reklamar kompetittiva permezz ta' reklamar klassiku, l-istudju eżamina sa liema punt l-isponsorizzazzjoni hija strument ta' kummerċjalizzazzjoni adattat. Ġew evalwati total ta’ 22 impenn ta’ sponsorizzazzjoni u ġew mistoqsija aktar minn 4.000 konsumatur mill-grupp fil-mira tal-kumpanija rispettiva. Kumpaniji Sassoni huma involuti, pereżempju, fi klabbs sportivi, avvenimenti kulturali u festivals tal-belt u tat-tfal.

Die Ergebnisse der Studie zeigen, dass nicht nur das Budget den Erfolg von Sponsoring beeinflusst. Vielmehr kristallisieren sich eine Reihe von Erfolgsfaktoren heraus, die auch für kleinere Unternehmen bezahlbar sind. Beispielsweise erreichen Sponsoren ihre Ziele insbesondere dann, wenn sie Wert auf regelmäßige Treffen und gemeinsame Organisationen mit dem Sponsor-Nehmer legen. Überdurchschnittlich erfolgreich sind auch Firmen, die Besucher einer Veranstaltung nicht nur bildlich durch Fahnen oder Banner, sondern auch akustisch – wie beispielsweise durch Werbespots – ansprechen.

Welche Erfolgskriterien und Einflussgrößen über den Erfolg von Sponsoring-Aktivitäten entscheiden, fasst der Praxisleitfaden „Erfolgreiches Sponsoring“ zusammen. Zudem bietet er Firmen, die überlegen, erstmalig als Sponsor aufzutreten, eine Checkliste als Hilfestellung zur erfolgreichen Gestaltung von Sponsoring-Maßnahmen. Der Leitfaden ist gegen eine Schutzgebühr von 10 Euro bei der Sächsischen Landesanstalt für Landwirtschaft, Fachbereich 7 – Markt, Kontrolle, Förderung, Söbrigener Str. 3a, 01326 Dresden zu bestellen (Fax: 0351 – 4771144, eMail:  Dan l-indirizz e-mail hu protett mill-ispam! Għandhom ikunu jistgħu juru JavaScript!).

Der Bereich Entwicklungsmarketing der CMA betreute das Projekt „Erfolgreiches Sponsoring“. Das Entwicklungsmarketing ist ein spezielles Angebot aus dem Zentral-regionalen Marketing der CMA an die Bundesländer und die Agrar- und Ernährungswirtschaft. Ziel ist die Erarbeitung innovativer modellhafter Branchenlösungen. Dabei soll der Nutzen der Projektergebnisse für alle Unternehmen des jeweiligen Sektors wegweisend sein. Themenschwerpunkte liegen in den Bereichen Qualitätssicherung, Vermarktung und Marktforschung.

Il-persuna ta' kuntatt tiegħek fis-CMA:

Ilka Schmelter

Entwicklungsmarketing / Zentral-regionales Marketing
Tel.: 0228 / 847 - 432
Fax: 0228 / 847 - 379
eMail: Dan l-indirizz e-mail hu protett mill-ispam! Għandhom ikunu jistgħu juru JavaScript!

Sors: Bonn [cma]

Kummenti (0)

S’issa, l-ebda kummenti ma ġew ippubblikati hawn

Ikteb kumment

  1. Poġġi kumment bħala mistieden.
Mehmużin (0 / 3)
Aqsam il-lokalità tiegħek