Konsumaturi fil-Ġermanja: Xtraw aktar ċanga fl-2004

Il-bejgħ tal-majjal naqas meta mqabbel mas-sena ta' qabel - il-ħwienet tal-laħam b'sehem tas-suq ta' 20% kellhom ftit "majjal"

Fl-ewwel tmien xhur ta’ din is-sena, il-konsumaturi Ġermaniżi għamlu bidla meta xtraw il-laħam: filwaqt li xtraw madwar 440.000 tunnellata ta’ majjal, sitta fil-mija inqas minn sena ilu, żiedu x-xiri tagħhom taċ-ċanga u tat-tjur. Meta mqabbel mas-sajf sħun tal-2003, it-temp imħallat dan is-sajf fisser li l-ixiwi kien inqas frekwenti, u oġġetti tipiċi tal-grill bħal steaks tal-majjal kienu inqas fid-domanda.

Skont id-dejta tar-riċerka tas-suq minn ZMP u CMA ibbażata fuq il-pannell tad-dar GfK, ix-xiri taċ-ċanga żdied bi kważi sebgħa fil-mija għal kważi 110.000 tunnellata; Il-ħwienet lokali biegħu 230.000 tunnellata tajba ta’ laħam tat-tjur, kważi tlieta fil-mija aktar milli fl-ewwel tmien xhur tal-2003.

Ladenpreise für Geflügelfleisch etwas nachgegeben

Auch die Ladenpreise für Fleisch änderten sich in diesem Zeitraum. Für Schweineund Rindfleisch hatten die Bundesbürger im Mittel etwas mehr anzulegen, Geflügelfleisch gab es für weniger Geld. So kosteten beispielsweise Schweinekoteletts im Durchschnitt der Monate Januar bis August 2004 mit 5,68 Euro das Kilogramm sieben Cent mehr als vor Jahresfrist. Für Schweineschnitzel von der Keule waren mit 7,17 Euro je Kilogramm im Mittel vier Cent mehr zu zahlen, für Rinderkochfleisch mit 4,94 Euro pro Kilogramm drei Cent mehr und für Rinderschmorfleisch mit 8,67 Euro das Kilogramm elf Cent mehr. Bei frischen Brathähnchen konnten die Bundesbürger mit durchschnittlich 3,23 Euro je Kilogramm 13 Cent sparen und bei frischen Putenschnitzeln mit 7,89 Euro sogar 28 Cent.

Verbrauchermärkte bei Schweinefleisch führend

Die hiesigen Verbraucher kauften mit rund 30 Prozent das meiste Schweine- und Rindfleisch bei großen Verbrauchermärkten mit einer Verkaufsfläche von über 5.000 Quadratmetern. Die zweitbeliebteste Quelle für die beiden Fleischarten waren Fleischerfachgeschäfte mit einem Marktanteil von fast 20 Prozent, gefolgt von Discountmärkten mit gut 15 Prozent. Beim Kauf von Geflügelfleisch hingegen rangierten die Discounter mit einen Anteil von fast 40 Prozent auf Platz eins, die großen Verbrauchermärkte mit 25 Prozent auf Platz zwei und der kleine Lebensmitteleinzelhandel mit etwas mehr als zehn Prozent auf dem dritten Platz.

Sors: Bonn [ZMP]

Kummenti (0)

S’issa, l-ebda kummenti ma ġew ippubblikati hawn

Ikteb kumment

  1. Poġġi kumment bħala mistieden.
Mehmużin (0 / 3)
Aqsam il-lokalità tiegħek