Verkoelde Kos: Geleentheid vir meer toegevoegde waarde

CMA vorm aktief die groeiende mark

“Daar is potensiaal in die verkoelde voedselsegment wat alle stadiums van die voedselbedryf kan help om beter waarde te skep,” sê Jörn Dwehus, Besturende Direkteur van CMA Centralen Marketing-Gesellschaft der Deutschen Agrarwirtschaft mbH. Om dit te wys is die doelwit van 'n tweedaagse kongresbeurs op 14 en 15 September 2004 in Keulen. Die gerieflike voorbereiding en maksimum varsheid van verkoelde kos voldoen aan die wense van verbruikers. “Dit verbeter hul lewensgehalte en daarom neem ons aan dat hulle dit ook waardeer,” is Dwehus oortuig.

Die term verkoelde kos dek 'n wye reeks verskillende produkte. Dit wissel van kruie tot vars pasta en souse tot 'n volledige spyskaart. Wat hulle almal in gemeen het, is dat dit verkoelde, hoë kwaliteit vars produkte met 'n beperkte raklewe is. Die mate van voorbereiding is anders. Verkoelde kos het vir jare 'n vaste plek in die VSA, Engeland en Nederland. In Duitsland het hierdie segment eers sedert die laat 1990's ontwikkel. Met 'n jaarlikse toename in verkope in die dubbelsyferreeks, ontplof dit in 'n interessante mark in hierdie land - in voedselkleinhandel sowel as in buite-huis spyseniering. Vir individuele goedere is die groei jaarliks ​​selfs tot 150 persent. Kenners sien die hoofrede vir die enorme groei in die feit dat baie verbruikers nie meer in staat of bereid is om soveel tyd te bestee aan die voorbereiding van kos soos voorheen nie, maar terselfdertyd perfekte kos wil hê wat aan hul behoeftes vir genot voldoen. Verkoelde kos kombineer nie net varsheid en genot nie – verskaffers bied aan kliënte werklike toegevoegde waarde deur die produkte te voorsien van dienste wat verbruikers in die huishouding verlig.

Der Handel erkennt zunehmend die Chancen, sich mit Chilled Food im Frischebereich zu profilieren und damit die Preisspirale im Wettbewerb zu durchbrechen. Je nach Vertriebstyp könnte er nach Schätzungen die Anteile im Frischebereich auf 40 bis 50 Prozent ausdehnen und damit Nettospannen von über 30 Prozent erwirtschaften. Damit bietet Chilled Food auch beste Voraussetzungen für ein erfolgreiches Zusammenwirken aller Marktbeteiligten.

Die CMA sieht darin eine sehr gute Ausgangsbasis, um auch die Position der Erzeuger bei der Vermarktung ihrer Produkte national wie regional zu verbessern. Wirtschaftlich interessant sind nach Expertenansicht etwa Obst und Gemüse. Mit Baked Potatoes, verzehrfertigen Salaten, Früchtecocktails und ähnlichen erzeugernahen Warenformen könnten Umsatzanteile von bis zu 20 Prozent erwirtschaftet werden. Mehrleistungen, die über das eigentliche Produkt hinausgehen, schaffen nach Ansicht der Bonner Marketing-Experten Mehrwert für Erzeuger, Verarbeiter und Handel. Bereits in den vergangenen Jahren hat die CMA im Rahmen des Entwicklungsmarketing immer wieder innovative Projekte auf den Weg gebracht, bei denen Landwirte in enger Abstimmung mit den Abnehmern in Handel oder Großverbraucherbereich landwirtschaftliche Rohprodukte veredelt haben. Darüber hinaus baut sie im Fortbildungsbereich das bestehende Angebot an die gesamte Wirtschaft aus, sich das nötige Wissen zu spezifischen Fragen anzueignen, etwa der Warenwirtschaft oder der Präsentation von Chilled Food. „Bestes vom Bauern, schonend verarbeitet, verzehrfertig und frisch auf den Tisch der Verbraucher gebracht – das bietet neue Ansätze, über zufriedene Kunden eine verbesserte Wertschöpfung aller Stufen der Lebensmittelwirtschaft zu erreichen“, so Dwehus. „Deshalb werden wir unsere Aktivitäten in diesem Bereich weiter forcieren, damit möglichst viele an diesem prosperierenden Markt Teil haben.“

Am 14. und 15. September veranstaltet die Koelnmesse die Kongressmesse Chilled Food 2004. Diese wird unter anderem von der CMA unterstützt und zeigt vor allem die Chancen und notwendigen Voraussetzungen im Lebensmittelhandel sowie im Außer-Haus-Verzehr auf. Neben fundierten Markt-Analysen, die auf Erkenntnissen der CMA beruhen, stellen erfahrene Praktiker aus Handel und Großverbraucherbereich ihre Erfahrungen in diesem Segment dar.

Bron: Bonn [CMA]

Kommentaar (0)

Daar is nog geen kommentaar hier gepubliseer nie

Skryf 'n opmerking

  1. Plaas 'n opmerking as 'n gas.
Aanhegsels (0 / 3)
Deel jou ligging