Nuwe CMA/DFV-seminaar lei die verkoopspraatjies op

Bevoegdheid in die slaghuis

“Heerlike roulade, klassieke gerolbraai, fyn ragoutvin of pittige fondue: alles gewilde vleisgeregte. Maar watter snitte bees-, vark-, kalfs- en lamsvleis is die beste hiervoor? Die verkoopspersoneel in die slaghuis se spesialiteitswinkel behoort hierdie vraag te kan beantwoord, want bekwame advies is belangrik om klante te wen en te behou. Ten einde die slaghuis te ondersteun, het die CMA Centrale Marketing-Gesellschaft der Deutschen Agrarwirtschaft mbH en die DFV Deutscher Fleischer-Verband eV 'n opleidingseminaar ontwikkel met die titel: "Kwaliteit en prys in verkoopspraatjies - professionele argumente vir jou hoëgehalte produkte" 27./28. September 2004 in Bad Neuenahr.

“Die kwaliteit van die goedere, persoonlike advies en verstaanbare inligting oor produkproduksie is goeie redes om in ’n slaghuis se spesialiteitswinkel inkopies te doen,” sê Maria Hahn-Kranefeld, wat verantwoordelik is vir verkoopsbestuursopleiding by die CMA. "Ons wil die verkopers help om hierdie sterk punte van die spesialishandel winsgewend te gebruik in gesprekke met die kliënt."

Manfred Gerdemann, Seminarleiter und erfahrener Berater für die Fleischwirtschaft legt deshalb großen Wert auf das Argumentationstraining. Er erläutert den Teilnehmern, wie sie Kaufhindernisse beim Kunden erkennen können. Anhand verschiedener Techniken lernen sie, schwierige Verkaufssituationen zu meistern. Ziel der Übungen ist es, Kundeneinwände richtig zu deuten und letztendlich erfolgreich zu überwinden.

Um das gewonnene Wissen auch richtig anzuwenden, ist ein Großteil des zweitägigen Seminars für das Praxistraining reserviert. Dabei üben sich die Teilnehmer beispielsweise in der gekonnten Beschreibung der Fleischteile. Sie veranschaulichen sich deren Vorteile und Unterschiede, nennen Verwendungsmöglichkeiten und Zubereitungsvariationen. Auch das Wurstsortiment kommt nicht zu kurz. Die Teilnehmer erfahren nicht nur, wodurch sich die einzelnen Sorten auszeichnen, sie lernen auch, deren Besonderheiten und Geschmack treffend zu beschreiben. Die gesamten Informationen münden letztendlich in einen Argumentationskatalog. Er soll dabei helfen, wiederkehrende Fragen und Einwände professionell zu meistern.

Seminartermin: 27. bis 28. September 2004

Seminarzeit: 1. Tag: 13.00 bis 18.00 Uhr
             Dag 2: 09.00:15.00 vm. tot XNUMX:XNUMX nm
                                 
Seminarort:  Bad Neuenahr

Seminaarfooi: 250 euro plus BTW.

Referent: Manfred Gerdemann

Jou kontak in die OBA:

Maria Hahn-Kranefeld
Eenheid verkoopsopleiding
Telefoon: 0228/847-320
Faks: 0228 / 847-1320
E-pos: Hierdie e-pos adres is teen spambotte beskerm, jy moet JavaSkrip op jou webblaaier ontsper om dit te kan sien! 'Moet aangesit wees JavaScript om te wys!

Bron: Bonn [CMA]

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