Die hele direksie van die DFV het in Fulda vergader

Die fokus was op voedselwetkwessies

In Julie het die hele raad van die Duitse Slagtersvereniging vir sy derde vergadering van die jaar vergader. Die verteenwoordigers van die staatsverenigings het gehandel oor huidige kwessies en ontwikkelings in voedselwetgewing, die herorganisasie van beroepsopleiding, gesamentlike advertensies en die organisasie van verskeie geleenthede.

Na aanleiding van die kort verslae deur President Manfred Rycken en Besturende Direkteur Martin Fuchs, waarin die relevante ontwikkelings van die afgelope paar weke en die positiewe resultate van die IFFA vir die slaghuis aangespreek is, het die lede van die Uitvoerende Komitee hul verslae van die individu voorgelê. departemente vir bespreking.

Georg Kleeblatt informierte über konstruktive Gespräche mit den zuständigen Behörden in Bonn, Berlin und Brüssel zur Zulassung. Hier zeichne sich ab, dass es generell praktikable Lösungen für das Fleischerhandwerk gäbe, es seien jedoch noch eine Fülle von Detailfragen zu klären.

Ein weiteres Thema waren aktuelle Probleme rund um die Rindfleischetikettierung. Die Diskussion verdeutlichte, dass hier noch Lösungen erforderlich sind.

Der Entwurf des Haushaltsplanes für das Jahr 2005 wurde von Kurt Härtel vor- und zur Diskussion gestellt. Im Anschluss daran berichtete Eugen Nagel über den Stand der Neuordnung der Berufsausbildung zum Fleischer.

Das Ressort von Karl-Heinz Jannsen zeigte die Entwürfe für die Kooperative Werbung 2004, die ganz im Zeichen der Beratung im Fleischer-Fachgeschäft stehen soll.

Als weitere wichtige Tagesordnungspunkte wurden die Organisation des Extranets des Fleischerhandwerks sowie der Ort des Verbandstages 2005, der in Halle an der Saale stattfinden soll, diskutiert.

Quelle: Frankfurt / Fulda [ dfv ]

Kommentaar (0)

Daar is nog geen kommentaar hier gepubliseer nie

Skryf 'n opmerking

  1. Plaas 'n opmerking as 'n gas.
Aanhegsels (0 / 3)
Deel jou ligging