Poloniak produktu nazionalak sustatzen ditu

Publizitate-kanpaina pribatua arrakastatsua da eta EBrekin bat dator

Otsailaren amaieratik apirilaren amaierara arte, sustapen kanpaina bat egin zuen Polonian marketin agentzia pribatu batek Poloniako kontsumitzaileak tokiko janaria erostera animatzeko. Telebista eta irratiek zein eguneroko hainbat egunkarik parte hartu zuten kanpainan, doako iragarki eta iragarkiekin.

Apirilaren amaieran kontsumitzaileei egindako azken inkestak erakutsi zuen poloniar kontsumitzaileak gero eta gehiago animatu daitezkeela tokiko produktuak erostera: Poloniako produktuak bereziki kontsumitzen dituzten erosleen proportzioa kanpainaren hasieran ehuneko bostetik apirilaren amaieran ehuneko 13ra igo zen.

Die Kampagne soll auch nach dem EU-Beitritt Polens von einer neu gegründeten Stiftung unter dem Motto „Schaffe Arbeit in Polen“ fortgeführt werden. Ein Bestandteil der Arbeit ist die Kennzeichnung polnischer Ware mit einem kampagneeigenen Logo. Da diese Aktion auf privater Initiative basiert und ohne Einsatz öffentlicher Mittel umgesetzt wird, wird sie nicht gegen die geltenden EU-Richtlinien verstoßen.

Iturria: Bonn [ZMP]

Komentarioa (0)

Oraindik ez da iruzkinik argitaratu hemen

Idatzi iruzkin bat

  1. Bidali iruzkin bat gonbidatu gisa.
Eranskinak (0 / 3)
Partekatu zure kokapena