O mercado orgánico belga está debilitando

O desenvolvemento varía segundo a zona

En Bélxica, o mercado ecolóxico sufriu perdas bastante importantes en xeral o ano pasado, pero a evolución nas distintas áreas do mercado e entre os tipos de negocio variou moito. Segundo os datos do panel da Society for Consumer Research (GfK) de Nuremberg, as vendas de produtos orgánicos en Bélxica caeron un 2003 por cento ata os 2001 millóns de euros en 2002, despois de dous anos fortes en 15 e 221. En xeral, os produtos frescos ecolóxicos teñen unha cota do 1,9 por cento de todo o mercado alimentario. Entre xullo de 2002 e xuño de 2003 esta participación foi do 2,1 por cento.

A principal razón para isto é o consumo máis cauteloso de produtos cárnicos ecolóxicos e aves de curral ecolóxicas. A carne ecolóxica véndese ben nos últimos anos debido a varios escándalos alimentarios. Este efecto agora está debilitando. Pola contra, o grupo de produtos hortofrutícolas segue crecendo.

Am Gesamtmarkt für frische Bio-Erzeugnisse hat die Produktgruppe Gemüse und Kartoffeln den größten Anteil mit 24 Prozent, gefolgt von Fleisch und Fleischwaren mit 20 Prozent. Der Marktanteil der Bio-Produkte am Gesamtmarkt gestaltet sich recht unterschiedlich. Den höchsten Marktanteil haben Bio-Eier, der 2003 auf 7,5 Prozent gewachsen ist. Bei Bio-Geflügel ist der Marktanteil auf 4,6 Prozent gesunken. Gemüse und Kartoffeln haben ihren Anteil von 2,6 auf 2,9 Prozent steigern können.

Supermärkte verlieren Marktanteile

Bei den Absatzkanälen verloren die Supermärkte drei Prozent des Marktanteils bei Bio-Frischprodukten, ihr Anteil ging von 57,1 Prozent in 2002 auf 54,4 Prozent zurück. Dies ist bei herkömmlichen Frischprodukten völlig anders, hier konnten Supermärkte zwei Prozent Marktanteil dazugewinnen.

Fonte: Bonn [ZMP]

Comentarios (0)

Ata o de agora non se publicaron comentarios aquí

Escribe un comentario

  1. Publicar un comentario como convidado.
Anexos (0 / 3)
Comparte a túa situación