Pertandingan Aoste: Keseronokan Piala Dunia dengan televisyen mudah alih

Kempen penempatan menengah yang besar memacu jualan untuk Piala Dunia bola sepak

Aoste menyokong perdagangan sekitar piala dunia bola sepak dengan persaingan yang menarik. Sebagai sebahagian daripada promosi Piala Dunia, pakar untuk sosej Mediterranean dan kepakaran ham menyediakan bilangan pemain DVB-T yang terhad kepada pasaran untuk pertandingan. Televisyen berguna dengan paparan warna 3,5 inci akan diundi terus di POS. Rakan kongsi perdagangan boleh mereka bentuk pemprosesan, menentukan pemenang dan menyerahkan hadiah secara individu dan sudah tentu juga mementaskannya di media.

Sepanjang tempoh kempen dari pertengahan Mei hingga pertengahan Jun, peletakan sekunder dengan tanda promosi teratas menarik perhatian pengguna kepada cabutan bertuah dengan cara yang menarik.

Zur Auswahl stehen drei verschiedene Aufbauten, die die Aoste Spezialitäten in Szene setzen und Appetit auf mediterranen WM-Genuss machen.

Über AOSTE:

Das Unternehmen Aoste wurde 1976 in einem kleinen Ort am Fuße der französischen Alpen gegründet. Inzwischen hat sich die Fertigungsstätte zum größten Produktionsstandort für Rohschinken in Europa entwickelt. Aoste ist Marktführer in Frankreich. In Europa und anderen Ländern rund um den Globus ist die Marke vielerorts erfolgreich präsent. Das Portfolio umfasst sowohl gekochte Schinken- und Wurstwaren als auch luftgetrocknete Rohschinken und Salami. Das Unternehmen gehört zur Campofrio Food Group, die mit einem Umsatz von über 1,8 Mrd. € und einem EBITDA von 144 Mio. € das führende Fleischverarbeitungsunternehmen in Europa und einer der fünf größten Hersteller weltweit ist. Die Campofrio Food Group mit Sitz in Madrid beschäftigt fast 11.000 Mitarbeiter in acht Ländern.

Quelle: Essen [ teamhansen ]

Komen (0)

Belum ada komen yang diterbitkan di sini

Tulis komen

  1. Hantar komen sebagai tetamu.
Lampiran (0 / 3)
Kongsi lokasi anda