Poland mempromosikan produk negara

Kempen pengiklanan peribadi berjaya dan mematuhi EU

Dari akhir Februari hingga akhir April, kempen promosi telah dijalankan di Poland oleh agensi pemasaran swasta untuk menggalakkan pengguna Poland membeli makanan tempatan. Stesen TV dan radio serta beberapa akhbar harian mengambil bahagian dalam kempen dengan iklan dan iklan percuma.

Tinjauan pengguna terakhir pada akhir April menunjukkan bahawa pengguna Poland boleh semakin digalakkan untuk membeli produk tempatan: Peratusan pembeli yang secara khusus menggunakan produk Poland meningkat daripada lima peratus pada awal kempen kepada 13 peratus pada akhir April.

Die Kampagne soll auch nach dem EU-Beitritt Polens von einer neu gegründeten Stiftung unter dem Motto „Schaffe Arbeit in Polen“ fortgeführt werden. Ein Bestandteil der Arbeit ist die Kennzeichnung polnischer Ware mit einem kampagneeigenen Logo. Da diese Aktion auf privater Initiative basiert und ohne Einsatz öffentlicher Mittel umgesetzt wird, wird sie nicht gegen die geltenden EU-Richtlinien verstoßen.

Sumber: Bonn [ZMP]

Komen (0)

Belum ada komen yang diterbitkan di sini

Tulis komen

  1. Hantar komen sebagai tetamu.
Lampiran (0 / 3)
Kongsi lokasi anda