Sistema kardjovaskulari

Pacemaker u defibrillatordischarge pazjenti: Nru tar-riskji fl-Ajruport

Konvenzjonali ditekters tal-metall li jistgħu jinġarru, bħal dawk użati fil punti ta 'kontroll tas-sigurtà, mhumiex perikolużi għall-pazjenti tal-qalb huma impjantati ma' pacemakers, defibrillators jew apparat defiċit pacemaker magħquda. Din hija r-riżultat ta 'studju Ġermaniż Grieg. Fuq 77 Laqgħa Annwali tas-Soċjetà Ġermaniż tal-Kardjoloġija - Kardjovaskulari Riċerka (DGK) ġie ppreżentat.

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Schlaganfallvorbeugung bei Vorhofflimmern

Studie zeigt: Aspirin spielt in Zukunft keine Rolle mehr

Der Direktor der Essener Uni-Klinik für Neurologie Prof. Hans Christoph Diener veröffentlichte jetzt als Mitautor online eine Studie im New England Journal of Medicine - der bedeutendsten medizinischen Fachzeitschrift. Die Ergebnisse stellen einen Durchbruch in der modernen Schlaganfallprävention dar.

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Luftverschmutzung ist eine der Hauptursachen für Herzinfarkte

Ein wesentlicher Anteil der Herzinfarkte geht zu Lasten der Luftverschmutzung. Zu diesem Schluss kommt ein internationales Forscherteam mit Beteiligung des mit der Universität Basel assoziierten Schweizerischen Tropen- und Public Health-Instituts. Die Forschungsergebnisse sind in der aktuellen Ausgabe des renommierten Fachmagazins «The Lancet» veröffentlicht.

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Il-konsum tal-alkoħol jipproteġi kontra mard kardjovaskulari

L-ebda fattur nutrittiv ieħor mhu marbut b'mod konsistenti mal-prevenzjoni

Il-fatt li l-konsum ta 'xorb alkoħoliku jimxi id f'id ma' saħħa kardjovaskulari aħjar mhuwiex osservazzjoni ġdida, iżda waħda li ġiet mistoqsija darba wara l-oħra. Madankollu, is-sitwazzjoni tad-dejta qed issir dejjem aktar ċara għall-alkoħol: Reviżjoni sistematika fil-British Medical Journal uriet li xarba waħda jew tnejn kuljum tnaqqas ir-riskju ta 'mard kardjovaskulari, mard koronarju tal-qalb u mortalità minn dan il-mard (Ronksley et al, BMJ 2011; 342: d671). Ir-riskju ta 'puplesija ma naqasx, iżda lanqas ma żdied. Min-naħa l-oħra, il-mortalità ġenerali kienet inqas minn dik ta 'dawk li jastjenu. Dan ifisser: dawk li jixorbu l-alkoħol bil-moderazzjoni jgħixu iktar.

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DSG: Puplesija Minn Analġiżi - L-Esperti Jindikaw Riskju Baxx Għal Ħafna Nies

It-teħid ta 'medikazzjoni għall-uġigħ mhuwiex assoċjat mar-riskju ta' puplesija għal ħafna nies. Dan jidher ċar mill-German Stroke Society (DSG) fl-okkażjoni ta 'studju li reċentement deher fil- "British Medical Journal" u kkawża sensazzjoni. Kawtela hija rakkomandata, madankollu, f'pazjenti li diġà jinsabu f'riskju ta 'puplesija minħabba mard vaskulari u li ilhom jieħdu analġesiċi regolarment fuq perjodu twil ta' żmien.

Fil-meta-analiżi tagħhom, riċerkaturi fl-Università ta ’Bern sabu li l-użu fit-tul ta’ analġeżiċi mill-grupp ta ’l-hekk imsejħa mediċini anti-infjammatorji mhux sterojdi (inklużi mediċini anti-infjammatorji mhux sterojdi) iżid ir-riskju ta’ mard kardjovaskulari . Huma ddeterminaw ukoll riskju akbar ta 'puplesija għall-ingredjenti attivi etoricoxib, ibuprofen jew diclofenac.

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Vitamin B1-Mangel schwächt das Herz

Diabetiker und Herz-Patienten sind besonders gefährdet!

Ein Mangel an Vitamin B1 (Thiamin) kann das Herz und das Nervensystem ernsthaft schädigen. Diese als Beriberi bekannten Mangelsymptome erscheinen wie "ferne" Probleme der Unterernährung. Tatsächlich kann eine Vitamin B1-Unterversorgung aber auch bei wohlernährten Menschen auftreten und sich hier bis zu Beriberi-ähnlichen Symptomen, wie einer Herzschwäche (Herzinsuffizienz), zuspitzen. Darauf wies die Gesellschaft für Biofaktoren e.V. (GfB) anlässlich des Welt-Herztags am 26.9. hin.

"Besonders gefährdet sind Diabetiker und Herz-Patienten, die ein Diuretikum ("Wassertabletten") einnehmen", warnt die Fachgesellschaft. Sowohl bei der Zuckerkrankheit als auch bei einer Diuretika-Behandlung wird das lebenswichtige Vitamin teils in großen Mengen über den Urin aus dem Körper herausgeschwemmt. Über die Ernährung allein können diese Verluste kaum ausgeglichen werden.

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Neue Studie aus Wien: Blut-Harnstoff-Test verbessert Risikoabschätzung bei stabiler Herzschwäche

Bei Patienten mit stabiler Herzschwäche (Herzinsuffizienz, HI) ist Blut-Harnstoff (blood-urea nitrogen, BUN), ein alt bekannter und universell und rasch verfügbarer Nierenfunktionswert, als starker und unabhängiger Parameter zur Risikoabschätzung der Sterblichkeit und erneuten Einweisung in ein Krankenhaus (Re-Hospitalisierung) geeignet. Das ist das Ergebnis einer auf dem Europäischen Kardiologenkongress vorgestellten Studie aus Österreich mit 184 teilnehmenden HI- Patienten, die über 914 Tage nachbeobachtet worden waren.

Das Überleben von Patienten mit Herzinsuffizienz ist eng mit deren Nierenfunktion verbunden. Ein Wiener Forscherteam um Univ.-Prof. Dr. Kurt Huber (3. Med. Abteilung mit Kardiologie und internistischer Notaufnahme, Wilhelminenspital, Wien) wollte herausfinden, ob BUN-Erhöhungen zusätzlich zu etablierten Markern für abgestorbenes Herzmuskelgewebe (TroponinT, cTnT) und hämodynamische Überlastung zum Beispiel bei arterieller Hypertonie oder Herzklappenfehlern (N-terminales B-Typ natriuretische Peptid, Nt-proBNP) für eine bessere Risikoabschätzung bei stabilen HI- Patienten herangezogen werden können. Fazit: „Selbst zusätzlich zu den bekannten Risikoprädiktoren Nt-proBNP und cTnT trägt Blut-Harnstoff zu einer besseren Risikoeinschätzung bei Patienten mit chronisch stabiler HI bei“, so Prof. Huber.

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Deutsche Studie: Ältere Ärzte, weniger Herzmedikamente

Nicht nur das Alter von Herzkranken, auch das Alter  der Ärzte, die sie behandeln, hat einen Einfluss auf das Verschreibungsverhalten. Der Trend: Je jünger der Arzt, desto mehr vor allem präventiv wirksame Medikamente werden verordnet. Das zeigt eine Studie von Dr. Ines Schwang (Klinik für Kardiologie Köln- Merheim), die auf dem Europäischen Kardiologenkongress (ESC; 28. August bis 1. September) in Stockholm präsentiert wurde.

Die Kölner Forschergruppe hat die Daten von mehr als 140.000 Patienten der kardiologischen Klinik analysiert, bei rund 75.000 von ihnen ließ sich eindeutig ein behandelnder Hausarzt zuordnen. Untersucht wurde, ob sich vom Alter von Patienten und Ärzten Rückschlüsse auf die Verordnung von für die Herzkrankheit relevante Medikamenten wie Aspirin, Betablockern, Statinen oder Nitrat-Sprays ziehen lassen.

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It-testosterone jżid is-saħħa tal-muskoli iżda wkoll ir-riskju kardjovaskulari

Id-DGIM jagħti parir li tuża l-ormon sesswali b'attenzjoni f'irġiel anzjani

Jekk irġiel anzjani jieħdu l-ormon sesswali testosterone, dan mhux biss isaħħaħ il-muskoli tagħhom, iżda joħloq ukoll riskji għall-qalb u ċ-ċirkolazzjoni - anke attakk tal-qalb. Is-Soċjetà Ġermaniża għall-Mediċina Interna (DGIM) tirrimarka dan. L-hekk imsejjaħ studju TOM (Testosterone in Older Men with Mobility Limitations) twaqqaf minħabba dawn ir-riżultati allarmanti. Id-DGIM għalhekk jenfasizza li t-trattament b’testosterone għandu jintuża biss jekk ikun essenzjali għall-pazjenti. It-tobba għandhom jiċċekkjaw dan bir-reqqa minn qabel, speċjalment fl-irġiel b'riskju kardjovaskulari akbar.

L-irġiel jitilfu s-saħħa fiżika u l-mobilità bl-età. Fl-istess ħin, il-livelli ta 'testosterone tagħhom jonqsu wkoll. It-trattament ta 'rġiel anzjani b'saħħithom bit-testosterone jżid il-massa tal-muskoli tagħhom u jsaħħaħhom. "Provvista ta 'testosterone artifiċjali tista' wkoll tgħin lill-pazjenti b'ipogonadiżmu, li l-gonadi tagħhom jipproduċu ftit wisq testosterone - żgħażagħ u anzjani," jgħid iċ-Ċermen tad-DGIM Professur Dr. med. Hendrik Lehnert u Dr. med. Alexander Iwen, mill-Ewwel Klinika Medika, Sptar Universitarju Schleswig-Holstein, Kampus ta' Lübeck.

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Studju fit-tul jikkonferma: Iċ-ċikkulata tista 'tnaqqas ir-riskju ta' mard kardjovaskulari

Tiekol biċċa żgħira ta 'ċikkulata kuljum tista' tnaqqas ir-riskju ta 'mard kardjovaskulari, speċjalment puplesija. L-effett huwa parzjalment dovut għall-effett taċ-ċikkulata li jbaxxi l-pressjoni tad-demm. Tim ta’ riċerkaturi mill-Istitut Ġermaniż għar-Riċerka dwar in-Nutrizzjoni (DIfE) wasal għal din il-konklużjoni wara li evalwa d-dejta minn studju kbir fit-tul* b’madwar 20.000 parteċipant. Ix-xjentisti ppubblikaw ir-riżultati tagħhom fil-Ġurnal Ewropew tal-Qalb (Buijsse et al., 2010; Il-konsum taċ-ċikkulata fir-rigward tal-pressjoni tad-demm u r-riskju ta 'mard kardjovaskulari f'adulti Ġermaniżi, DOI 10.1093/eurheartj/ehq068).

Il-kawkaw li jinsab fiċ-ċikkulata skura fih ħafna flavanols, li għandhom effett ta 'benefiċċju fuq l-elastiċità tal-vini u l-pressjoni tad-demm. Diversi studji kliniċi għal żmien qasir urew dan f'dawn l-aħħar snin. Madankollu, bilkemm kien hemm riżultati minn studji fit-tul. Raġuni għar-riċerkaturi DIfE biex jużaw id-dejta tal-istudju EPIC* ta 'Potsdam biex jeżaminaw il-kwistjoni u jorbtuha mar-riskju ta' mard kardjovaskulari.

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Selbst Diabetiker wissen wenig über ihr Infarktrisiko

LIGA / DHD-Studie offenbart: Die Bevölkerung in Nordrhein-Westfalen hat große Lücken beim Thema Herzinfarkt. Von Diabetikern werden Symptome und Risikofaktoren noch mehr unterschätzt.

Ernüchternd sind die Daten einer repräsentativen Befragung zum Risikobewusstsein in der Bevölkerung und bei Diabetikern, die das Landesinstitut für Gesundheit und Arbeit Nordrhein-Westfalen (LIGA.NRW) mit der Stiftung DHD (Der herzkranke Diabetiker) am HDZ NRW vor kurzem vorgestellt hat. Zwar wusste demnach etwa jeder Zweite in Nordrhein-Westfalen, dass Rauchen (51,2%), Übergewicht (49,9%) und Stress (40,3%) das Infarktrisiko erhöht, aber gerade einmal 26,1% nannten Bluthochdruck und 11,5% Fettstoffwechselstörung als Risikofaktoren. Der Diabetes rangierte mit 5,2% sogar an letzter Stelle - und das, obwohl vor allem vaskuläre Folgen wie Myokardinfarkt oder Schlaganfall die Gesundheit des Diabetikers bedrohen. Im NRW- Survey wurden 2000 Personen erfasst und ergänzend dazu 505 Patienten mit Diabetes mellitus befragt. Fast Dreiviertel der Diabetiker erklärten, sie hätten schon eine oder mehrere Diabetesschulungen besucht.

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