Laħam tal-ħaruf mill-Ġermanja - prospetti għal kummerċjalizzazzjoni aħjar

Sommarju mis-servizz ta' informazzjoni dwar il-laħam mill-Ġermanja, ħarġa 04-2004

Meta niġu għall-kummerċjalizzazzjoni ta 'prodotti agrikoli, l-enfasi hija ġeneralment fuq it-tgawdija u l-valur nutrittiv. Barra minn hekk, l-aspett tal-konservazzjoni tan-natura ilu għal żmien twil ta’ importanza partikolari għat-trobbija tan-nagħaġ Ġermaniża. Ir-raġuni għal dan hija l-importanza dejjem tikber tal-manutenzjoni tal-pajsaġġ. Ir-ragħa tan-nagħaġ bħala manutenzjoni tal-pajsaġġ huwa servizz li normalment ikun iffinanzjat minn fondi pubbliċi. Il-kombinazzjoni tal-produzzjoni tal-ħaruf u l-konservazzjoni tal-pajsaġġ għalhekk tagħmel sens u hija wkoll partikolarment attraenti għall-konsumatur. Din l-"immaġni naturali" tal-ħaruf tista' tintuża speċifikament għall-kummerċjalizzazzjoni sabiex jiżdied b'mod sinifikanti l-konsum tal-ħaruf Ġermaniż.

Diġà hemm firxa wiesgħa ta 'proġetti differenti ta' kummerċjalizzazzjoni tal-ħaruf. Huma jpoġġu l-konservazzjoni tan-natura u l-ġestjoni tal-pajsaġġ, l-oriġini reġjonali, it-trobbija tal-annimali xierqa għall-ispeċi u l-kwalità tal-prodott fiċ-ċentru tal-komunikazzjoni tagħhom. Eżempju ta’ kunċetti ta’ kummerċjalizzazzjoni reġjonali notevoli huwa l-proġett “Altmühltaler Lamm”. Fil-Park Naturali tal-Altmühltal (madwar 300.000 ettaru), l-iżgurar u l-preservazzjoni tal-bijotopi dgħif u niexfa ekoloġikament siewja li jikkaratterizzaw il-pajsaġġ huwa għan importanti li jista' jintlaħaq biss permezz tat-trobbija tradizzjonali. Relatat direttament ma' dan huwa l-għan li jiġi stabbilit mezz ta' reklamar u speċjalità reġjonali bil-prodott ta' kwalità definit "Altmühltaler Lamm". 40 ragħaj u ragħaj migrant issa huma involuti fil-proġett, li jipproduċu madwar 10.000 ħaruf fis-sena. Madwar 2.500 minn dawn il-ħaruf huma kkummerċjalizzati reġjonalment bħala "Altmühltaler Lamm" permezz tal-biċċiera u r-ristoranti.

Neben der Regionalvermarktung wird ein erheblicher Teil des in Deutschland erzeugten Lammfleisches direkt vermarktet. Am Beispiel einer traditionellen Wanderschäferei mit Betriebssitz auf der Schwäbischen Alb zeigt sich, wie auch in der Direktvermarktung eine sinnvolle Verbindung zwischen Naturschutz und Lammfleischerzeugung hergestellt werden kann. Die Sommer-Weideplätze befinden sich auf stadteigenen Flächen sowie auf Biotop- und Kalkmagerrasenflächen in der Region. Im Herbst werden die Mutterschafe auf Flächen gehütet, die bis zu 25 km von der Hofstelle entfernt liegen. Die Winterweiden befinden sich sogar 60 km vom Hof entfernt. In der Schäferei wird nach den Qualitätskriterien „HQZ“ produziert. Das bedeutet: Die Lämmer müssen in Baden-Württemberg geboren und aufgezogen worden sein und das verwendete Futter muss aus Baden-Württemberg stammen. Dies ist insbesondere für die Vermarktung von Bedeutung. Der Großteil der Lämmer wird selbst geschlachtet und in Teilstücke zerlegt. Die Teilstücke werden an Gastronomiebetriebe verkauft. Privatkunden können auch direkt über die Schäferei Lammfleisch und Wurstwaren aus eigener Herstellung beziehen. Das Familienunternehmen betreibt professionelles Marketing für die erzeugten Produkte. Dazu gehören Wachholderheide-Wanderungen, Verkostungen, Betriebsbesichtigungen und ein eigener Internet-Auftritt.

An den aufgezeigten Beispielen wird deutlich, dass die Regional- und Direktvermarktung deutliche Entwicklungschancen für deutsches Lammfleisch bieten. Lammfleisch aus regionaler Erzeugung ist ohnehin mit einem positiven Image belegt. Wenn der Aspekt der Landschaftspflege bzw. des Naturschutzes hinzukommt, trägt dies zu einer weiteren Image-Aufwertung des Produkts bei. Durch Verknüpfung der Aspekte Naturschutz und Nahrungsmittel-Erzeugung sowie Natur- und Genusserlebnis könnte sich Lammfleisch auf Dauer beim deutschen Verbraucher etablieren. Voraussetzung hierfür ist allerdings ein professionelles Marketing, welches die oben genannten Aspekte aufgreift und in griffige Werbebotschaften umsetzt.

Den ausführlichen Artikel zur besseren Lammvermarktung können Sie hier als [fajl pdf] niżżel.

Sors: Bonn [cma]

Kummenti (0)

S’issa, l-ebda kummenti ma ġew ippubblikati hawn

Ikteb kumment

  1. Poġġi kumment bħala mistieden.
Mehmużin (0 / 3)
Aqsam il-lokalità tiegħek