L-INIZJATTIVA TAL-KONSUMATUR tikkritika lill-kumpaniji tal-laħam għas-segretezza tagħhom

Akkuża ta' imblokk ta' informazzjoni kontra l-industrija tal-laħam Ġermaniża

Fi proġett iffinanzjat mill-FONDAZZJONI HANS BÖCKLER, l-Inizjattiva tal-Konsumatur tal-Assoċjazzjoni Federali mistħarrġa aktar minn 200 fabbrikant tal-laħam Ġermaniż is-sena l-oħra dwar il-kwalità tal-prodott, is-sitwazzjoni tax-xogħol u l-protezzjoni tal-annimali u l-ambjent fil-produzzjoni tagħhom. Minkejja l-isforzi u s-segwitu kollha, 18-il kumpanija biss kienu lesti li jwieġbu għall-kwestjonarju qasir.

"Riżultat skandaluż fid-dawl tar-responsabbiltà tal-industrija u l-iskandli attwali u l-avvenimenti fil-passat, li fil-fatt għandhom iwasslu għal ftuħ assolut minn dawn il-kumpaniji," qal Volkmar Lübke, membru tal-bord tal-INIZJATTIVA TAL-KONSUMATUR meta ppreżenta r-riżultati tal-istudju . "Iżda konna aktar imriegħex meta rrealizzajna li l-kumpaniji li wieġbu probabbilment mhux dejjem qalu l-verità permezz ta' stħarriġ addizzjonali tal-kunsilli tax-xogħol u bl-appoġġ tal-Għaqda Food-Gourmet-Gastronomy (NGG), uħud kienu The." it-tweġibiet riċevuti huma kkontrollati biex jiġi żgurat li huma komprensivi u preċiżi. Inkonsistenzi bħal dawn ħarġu li qajmu dubji konsiderevoli dwar il-politika ta' informazzjoni tal-kumpaniji. Din l-informazzjoni għalhekk ma tistax tintuża biex tinħoloq gwida tax-xiri kredibbli.

Siegfried Leittretter, Referent für betrieblichen Arbeits- und Umweltschutz der HANS-BÖCKLER-STIFTUNG, wertete die Projektergebnisse als einen deutlichen Hinweis darauf, dass man sich bei der Bewertung von Unternehmen nicht allein auf freiwillige Selbstauskünfte verlassen kann. „Eine unabhängige Überprüfung der Selbstauskünfte ist im Interesse eines umfassenden Verbraucherschutzes erforderlich, besser wäre zusätzlich eine gesetzliche Verpflichtung zur Offenlegung von Daten, die für die Öffentlichkeit wichtig sind.“

Franz-Josef Möllenberg, Vorsitzender der Gewerkschaft NGG wies darauf hin, dass Arbeitnehmer und Betriebsräte wichtige Kompetenzen und Kenntnisse haben, die stärker genutzt werden müssten, um Produktqualität und Verantwortungsübernahme in der Produktion zu verbessern. „Besonders wichtig aus Sicht von NGG ist es, dass in diesem Projekt auch der Zusammenhang zwischen der sozialen Situation an den Arbeitsplätzen und den Informationsinteressen der Verbraucher hergestellt wurde.“ Wenn Verbraucher häufiger von Verstößen gegen Arbeitsrechte in der Fleischbranche erführen, könnte auch dadurch ein heilsamer öffentlicher Druck entstehen.

Hier können Sie den Fragebogen als pdf-Datei [niżżel] um sich selber ein Bild zu machen, ob Sie diesen Fragebogen so einfach und gerne beantwortet hätten.

Quelle: Berlin [ Bundesverband Verbraucher Initiative e.V. ]

Kummenti (0)

S’issa, l-ebda kummenti ma ġew ippubblikati hawn

Ikteb kumment

  1. Poġġi kumment bħala mistieden.
Mehmużin (0 / 3)
Aqsam il-lokalità tiegħek