Пролетно будење во економијата – промотивните артикли го зголемуваат исчекувањето: Не чекајте, очекувајте

Цела Германија ја чека пролетта. „Не“, вели Ханс-Јоаким Еверс, првиот претседател на Федералната асоцијација на консултанти и трговци на промотивни производи (bwg), „Цела Германија ја очекува пролетта“. Она што првично звучи суптилно излегува дека е клучно во однос на психологијата на длабочината по поблиска проверка. „Чекањето е пасивно и непријатно. Ништо не се случува. Времето лета. Чекалниците на лекарите можат да кажат нешто или две за ова, како и постојките на автобусите и возовите. Од друга страна, „очекувам“ вклучува активен став. Постои смисла Навивачите на фудбалот чекаат Не за домашен натпревар, но идните мајки не го чекаат своето новороденче, тие го очекуваат тоа за нов Автомобил чека, но го очекува“.

И во преработувачката индустрија и во услужната индустрија, компаниите им ветуваат на своите клиенти одреден квалитет. Клиентот треба да се радува на ова. Очекувањата на клиентите тогаш треба да се исполнат со врвна услуга. Промотивните предмети им помагаат на бизнисите физички да ги симболизираат овие пораки на радост. Ханс-Јоаким Еверс вели: „Многу луѓе ја поврзуваат пролетта со цветни растенија, зелени ливади, доживување на природата, скара, возење велосипед. Промотивните предмети можат ефективно да укажат на овие и многу други настани“.

Aktuelle Neuheit ist das so genannte "Dosen-Grün". In edlen Weißblechdosen können es Samen in Torftabletten kaum erwarten, grüne Zeiten anzukündigen. Kurze Zeit nach dem Öffnen des Deckels bahnt sich die Botanik ihren Weg in den Himmel. Somit bietet die Dose nicht nur guten Nährboden für die Pflanze, sondern auch für Werbebotschaften auf dem Deckel. - In Kombination mit dem bevorstehenden Osterfest bieten sich "unübliche" Eier-Kartons an. Unter dem Motto "Das Gelbe vom Ei" befinden sich im Innenleben des Kartons Tontöpfchen mit Samen eines Zier-Eierbaums. So ungewöhnlich wie das beworbene Produkt, auf das sich der Kunde zu Ostern freuen soll. Ein drittes Beispiel ist der "Glücksklee-Würfel". In einer kleinen Würfel-Verpackung befinden sich Glücksklee-Zwiebeln, die der Empfänger in einem Töpfchen für persönliche Glücksmomente gedeihen lassen kann. Hans-Joachim Evers bilanziert: "Das sind Werbekonzepte, die buchstäblich aufgehen. Die positiven Emotionen der Vor-Freude werden mit positiven Erlebnissen des Jahres kombiniert. Das können saisonale Feste wie Ostern, Pfingsten, Frühlingsanfang sein. Es ist aber unternehmerisch sinnvoll, dass man die erstmalige Präsentation einer neuen Produktlinie mit Werbeartikeln bewirbt, die aus der Wartezeit eine Zeit des Er-Wartens macht. Autohäuser könnten mit Politur und Ledertuch auf "den Liebling" hinweisen: "Freuen Sie sich auf jeden Samstag". Reisebüros können mit Sonnenbrillen oder Sonnencremes in speziellen Verpackungen die Vorfreude auf "die schönsten Tage des Jahres" steigern.

Der Kunde erwartet das nicht. Umso nachhaltiger sind die emotionalen Effekte, die gezielt eingesetzte Werbeartikel auslösen. Hierzu Hans-Joachim Evers: "Im Idealfall kann es der Kunde kaum erwarten, beim nächsten Kauf wieder mit originellen Werbeartikeln überrascht zu werden. Mögliche Wartezeiten sind dann Nebensache. Vorfreude ist ja bekanntlich die Schönste! Und: Mit Werbeartikeln werden Sie nicht weniger warten, aber Sie können mehr erwarten."

Quelle: Neuss [ bwg Verband ]

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