Produkte & veldtogte

Advertensieraad spreek beswaar uit: Wiesenhof-kol oorskry duidelik perke

Berlyn (dwr) – Die Duitse Advertensieraad het die Wiesenhof-plek gekritiseer. Al het die maatskappy reeds die advertensie teruggetrek en in die openbaar daarvoor om verskoning gevra, het die selfregulerende liggaam verplig gevoel om die saak op te neem weens die erns van die aantygings van die publiek...

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Seremonie van Bundesehrenpreis pryse 2016

(DLG). Das Bundesministerium für Ernährung und Landwirtschaft (BMEL) hat jetzt die besten Unternehmen der deutschen Back-, Fleisch- und Molkereibranche mit dem Bundesehrenpreis ausgezeichnet. Die Siegerehrung fand im Meistersaal in Berlin statt. In festlichem Rahmen überreichte Staatssekretär Dr. Robert Kloos gemeinsam mit dem Vize-Präsidenten der DLG (Deutsche Landwirtschafts-Gesellschaft), Prof. Dr. Achim Stiebing, die Medaillen und Urkunden. Der Bundesehrenpreis ist die höchste Auszeichnung, die deutsche Unternehmen der Lebensmittelbranche erreichen können. Die Preisträger haben bei den Qualitätsprüfungen des DLG-Testzentrums Lebensmittel die besten Gesamtergebnisse in vergleichbaren Betriebsgrößen bzw. vergleichbaren Milchmengen erzielt...

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Die fynproewershandwerk van slagters - Beiere se ambassadeur in die wêreld

(30 Maart 2016) München - Vleis- en worsprodukte is van die kosse met die langste tradisie in produksie en verfyning - en is dus 'n voorbeeld van genot wanneer dit geëet word. Dit word gedemonstreer deur die enorme diversiteit van die meer as 1500 XNUMX soorte wors wat elke dag vars deur Beierse slagters geproduseer word.

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Parmaham - genot by die POS

Die Vereniging van Parmaham-vervaardigers het sy verkoopsondersteuning in Duitsland en Oostenryk in 2014 versterk

Die vereniging van Parma-hamprodusente, die Consorzio del Prosciutto di Parma, ondersteun vanjaar weer die verkoop van die luggedroogde Italiaanse spesialiteit van Emilia-Romagna met aantreklike proeveldtogte direk by die POS. In die Duitse en Oostenrykse voedselkleinhandel, in afdelingswinkels sowel as in die spesialis- en lekkernyhandel, lok opgeleide spesialiste oor 'n totaal van 830 dae na klante wat in kulinêre lekkernye belangstel. Parmaham word aangebied om te proe, saam met inligting oor die spesialiteit. En om tuis te lees, het die Consorzio talle brosjures met resepte en inligting oor oorsprong en produksie, verbruiksgeleenthede en produkinligting om weg te neem.

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Die toekoms van vleishouers is ligblou

Auf dem Branchentag Fleisch + Wurst wurde am 4. Juni 2013 erstmals die neue Generation E-Fleischbehälter präsentiert. Im Auftrag von Industrie und Handel haben Branchenexperten unter dem Dach von GS1 Germany die bisher üblichen roten Fleischkästen geprüft und am 28. Mai 2013 zahlreiche Verbesserungen verabschiedet.

„Ein großes Plus für den Verbraucherschutz bietet die neue Färbung der Fleischbehälter“, ist Angela Schillings-Schmitz, Senior Branchenmanagerin Fleisch bei GS1 Germany, überzeugt. „Durch den klaren Kontrast zur Produktfarbe lassen sich Fremdkörper leichter erkennen.“ Damit Etiketten möglichst gut haften und sich beim Reinigen einfach ablösen lassen, wurde das Noppenfeld optimiert. Zusätzlich wird künftig bereits während der Produktion der Behälter ein Kunststoffetikett eingebettet. Das sogenannte Inmould-Label trägt die serialisierte GS1 Nummer GRAI (Global Returnable Asset Identifier). Sie gewährleistet die eindeutige Identifikation und Verfolgbarkeit der Behälter und der darin transportierten Ware. Über virtuelle Zertifikate können außerdem zusätzliche Informationen, etwa zur Lebensmittelkonformität, oder Waschprotokolle mitgegeben werden.

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Reinert begin 'n omvattende verkoopsbevorderingsveldtog

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Met ’n spesiale veldtog wil die private slagter Reinert die dienstoonbank in sy kernbevoegdheid ondersteun – kwaliteit produkte met eersteklas advies. Van Mei tot Desember is die fokus op produkte wat met pasgemaakte verkoopsbevorderingshulpmiddels ondersteun word. Die eerste van altesaam vyf veldtogte wentel om Reinert-gekookte en rou hamprodukte.

Holstein Katenschinken, Bayonne-ham en Swartwoud-kernham (almal met 'n PGI-seël) - asook die twee gaar ham-lekkernye Schwarzer Roller en Klosterschinken pas perfek by die begin van die aspersiesseisoen en beloof maksimum genot.

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KFC gaan voort met TV-suksesverhaal

KFC Duitsland gaan voort met sy suksesvolle TV-veldtog met 'n nuwe TV-spot. Sedert 30 April word dit op Duitse televisie op alle grootbereikkanale uitgesaai.

Michael Th Werner, bemarkingsdirekteur van KFC Duitsland, is oortuig van die sukses van die TV-veldtog en glo dat KFC op die regte pad is. "Ons het 'n groot stap vorentoe geneem met ons eerste TV-veldtog in Duitsland. Sedert dit die eerste keer op 29 Januarie 2013 uitgesaai is, het ons verkope op vergelykbare restaurantruimte in die dubbelsyferpersentasie-reeks gestyg. Boonop het die aantal klikke op ons webwerf het toegeneem in die dae nadat die eerste Uitsending van die spot vervyfvoudig het.Ons sowat 400.000 XNUMX aanhangers op Facebook was ook baie entoesiasties en het positief op die film gereageer.Ons is seker: ons wil die handelsmerk se bewustheid en beeld verder versterk ten einde word selfs meer suksesvol in die strategiese kernmark van Duitsland,” beklemtoon Werner.

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Bekamp siekteverlof met ontsmetting

Bizerba TFT/LCD-skoonmaker ontsmet raakskerms in industriële stelsels

Bizerba bied 'n skoonmaakmiddel wat gebruik kan word om die raakskerms van skale, prysetiketteerders en inspeksiestelsels betroubaar te ontsmet. Maatskappye kan dus die toenemende siekteverlof teëwerk, veral tydens griepgolwe.

Alledaagse industriële lewe sou ondenkbaar wees sonder raakskerms: Hulle is 'n integrale deel van skale, prysetiketteerders en inspeksiestelsels en word deur baie werknemers met hul kaal hande in multi-skof-operasie aangeraak. Aangesien die mikroörganismes wat op hierdie manier oorgedra word nie met die blote oog gesien kan word nie, bestaan ​​daar dikwels 'n risiko in die gejaagde alledaagse lewe dat die skerms net skoongemaak en nie ontsmet word nie. Op hierdie manier kan virusse en bakterieë op die oppervlak vermeerder en dan 'n gesondheidsgevaar vir die operateur word tydens 'n griepepidemie.

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Cornelia Poletto bied die verskeidenheid van vier EU-beskermde spesialiteite in haar nuut-geopende kookskool aan

Prosciutto di Parma, Prosciutto di San Daniele, Grana Padano en Parmigiano Reggiano - Italië se legendariese spesialiteite met beskermde oorsprongsbenaming (BOB) besoek Hamburg

Vir die eerste keer is die legendariese vier Noord-Italiaanse spesialiteite Prosciutto di Parma, Prosciutto di San Daniele, Grana Padano en Parmigiano Reggiano saam in Hamburg aangebied: topsjef Cornelia Poletto het die verskeidenheid en smaak van hierdie streekspesialiteite in haar onlangs geopen kookskool aangebied. . Al vier word verenig deur die hoogste gehalte, eersteklas smaak, tradisionele produksiemetodes wat vir duisende jare gehandhaaf word, 'n lang rypwordingstydperk en streeksoorsprong van die grondstowwe tot die volledig ontwikkelde produk. Gevolglik is aan elkeen van hierdie spesialiteite die EU se "Beskermde Aanwysing van Oorsprong" (BOB) seël toegeken. 'n Etiket wat die hoogste gehalte sertifiseer en beide die spesialiteite en die verbruikers beskerm.

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Kulinarische Wurstreise

Reisen geht auch anders - mit dem Gaumen

Normal geht es erst auf die Reise, dann ans Genießen: Am Urlaubsziel werden Spezialitäten aus der Region gerne gekostet, oder als Mitbringsel gekauft. Mit der Kulinarischen Wurstreise ist es genau anders herum: Da macht der Genuss einer Wurst Appetit auf eine Reise... Metzgermeister Claus Böbel hat dazu typische Produkte von touristischen Betrieben mit seinen fränkischen Wurstwaren kombiniert. Heraus gekommen sind dabei eine Bier-Kochsalami mit Bier aus dem bayerischen Wald, eine Schokoladen-Leberwurst mit Schokolade aus dem Neckartal und eine Apfel-Leberwurst mit Apfeldessertwein aus der hessischen Rhön. Diese Produkte werden in der Dose angeboten. Das Etikett ist ein kleiner Reisebericht, der Appetit auf die Partnerbetriebe macht: Auf der Vorderseite ist das jeweilige Ziel der Wurstreise auf einer Deutschlandkarte lokalisiert. Auf der Etikettenrückseite ist der Betrieb vorgestellt.

Claus Böbel hat die Betriebe nach folgenden Kriterien ausgewählt: Kleine inhabergeführte Hoteliers mit Herzblut für ein Lebensmittel. Rund um dieses Lebensmittel bieten die Betriebe touristische Programmpunkte: Thematische Menüs und Zimmer, Seminare, Betriebsführungen, Wanderungen,...

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Frosta legt die Herkunftsländer sämtlicher Zutaten offen

"Zutatentracker" sorgt für Transparenz

Die Tiefkühlmarke Frosta legt ab sofort auf der Internetseite www.zutatentracker.de die Herkunftsländer sämtlicher Zutaten offen. Wer ein "Smartphone" besitzt, kann diese Information schon im Supermarkt abrufen. Nach Eingabe eines auf der Verpackung aufgedruckten Tracking Codes erhält der Kunde die chargengenaue Auflistung aller Herkunftsländer sowie weitere Informationen (z.B. Anbau und Herstellung der Zutaten).

"Die Verbraucher möchten wissen, was sie essen und auch wo es herkommt. Der Zutatentracker ist die logische Weiterentwicklung des FRoSTA Reinheitsgebotes", sagt Hinnerk Ehlers, Vorstand Marke.

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