margaíocht

Jeder zweite Deutsche fürchtet Mogelpackung bei Lebensmitteln

Die neue „SGS INSTITUT FRESENIUS Verbraucherstudie 2010: Lebensmittelqualität & Verbrauchervertrauen“ belegt Verunsicherung der deutschen Verbraucher beim Lebensmittelkauf: Jeder zweite versteht die Angaben auf Verpackungen nicht - 75 Prozent können nicht erkennen, ob ein Produkt gesund ist - 71 Prozent können nicht einschätzen, ob ein Produkt für Kinder geeignet ist - Nur einer von zehn vertraut Industrie und Politik in Lebensmittelfragen - Bio ist out, regionale Lebensmittel sind in - Frauen sind beim Lebensmitteleinkauf kritischer als Männer - Ostdeutsche kaufen anders ein als Westdeutsche

Gammelfleisch, Formschinken, Analogkäse: Die jüngsten Lebensmittelskandale und die Diskussion um Zusatzstoffe oder gentechnisch veränderte Lebensmittel haben den deutschen Verbraucher nachhaltig verunsichert. Dies zeigen die Ergebnisse der aktuellen bevölkerungsrepräsentativen Studie „SGS INSTITUT FRESENIUS Verbraucherstudie 2010: Lebensmittelqualität & Verbrauchervertrauen“, die das renommierte Allensbach Institut im Auftrag der SGS INSTITUT FRESENIUS GmbH durchgeführt hat.

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Le raidió ar autopilot do rath branda

Sraith Staidéar le haghaidh tionchair fógraíochta intuigthe

Cuireann AS&S agus Radiozentrale éifeacht bhranda le staidéar a dhéanamh ar éifeacht intuigthe fógraíochta an raidió / Cruthaíonn an dá chuid den staidéar: Níl aon dul timpeall ar éifeacht an raidió - méadaíonn fiú éisteacht ócáideach leis an raidió luachanna branda agus ceannaíonn impulses go suntasach / Autopilots ina gcúirt brains níos mó agus díríonn siad ar luaíochtaí / Torthaí níos bunúsaí, ábharthacht idirnáisiúnta

Fiú má thagann eolas casually trí raidió, tá siad a fheictear, a phróiseáil agus a réiteach athruithe suntasacha i íomhá branda agus impulses a cheannach. In ainneoin distraction nó inattention mhéadú um dhuine teagmháil an láthair intinn a cheannach faoi deich faoin gcéad. Don duine aonair a chur san áireamh íomhá branda tar éis ardú ar an meán dhá dhigit raon céatadáin. Ag baint úsáide as an sampla de Flensburg marcáilte méadú 13 faoin gcéad. I ceannaitheoirí Beoir na brandaí eile, d'fhéadfadh an íomhá a fheabhsú ag an oiread agus 20 faoin gcéad. Taispeáin mar gheall ar teachtaireacht fógraíochta sa raidió aon éifeachtaí don tomhaltóir, ní toisc nach bhfuil siad ag éisteacht, thuig siad nó ar chreid, ach go príomha ar gealltanas luaíocht neamhleor.

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toirmisc Tobac mar thoradh ach caillteanais ioncaim beag

A tugadh isteach i stáit na Gearmáine toirmisc caitheamh tobac agus ba bhun le ioncam caillte san earnáil fáilteachais sa ghearrthéarma. Mar sin féin, ba é seo níos laige ná mar a eagla ag go leor hóstóirí. Ar toitíní fáil chomh maith leis na toirmisc tobac a chaitheamh, go háirithe ós rud é 2007 forordaithe sainaithint aois leictreonach le haghaidh díolacháin ag meath. Is iad seo na torthaí de thrí staidéar RWI fháil ar fud an tsaincheist maidir le caitheamh tobac bunaithe ar shonraí éagsúla.

Mar thoradh ar na toirmisc ar chaitheamh tobac sa tionscal fáilteachais a tugadh isteach idir Lúnasa 2007 agus Iúil 2008 ar leibhéal stáit cónaidhme tá titim thart ar dhá faoin gcéad ar an meán i ndíolacháin. Go háirithe go gairid tar éis na toirmisc ar chaitheamh tobac a chur i bhfeidhm, thit díolacháin. Mar sin féin, is cosúil go bhfuil siad seo ag lagú le himeacht ama. Sa Bhaváir agus sa Réine Thuaidh-Westphalia, áit a bhféadfaí an toirmeasc ar chaitheamh tobac a shárú trí “chlubanna caitheamh tobac” mar a thugtar orthu a bhunú, ní raibh aon titim in díolacháin le feiceáil. Níor thug meastóireachtaí ar chealuithe gnó sa tionscal fáilteachais aon fhianaise iontaofa go raibh oibríochtaí gnó méadaithe mar thoradh ar na toirmisc ar chaitheamh tobac.

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Neue CSR-Studie zu Partnerschaften zwischen Unternehmen und NGOs liefert überraschende Ergebnisse

Partnerschaften zwischen Unternehmen und Nichtregierungsorganisationen sind keine Seltenheit mehr. Die medienfabrik Gütersloh GmbH und credibility.wegewerk beleuchten in ihrer soeben erschienenen Studie "Situation und Perspektiven von Partnerschaften zwischen Nichtregierungsorganisationen (NGOs) und Unternehmen" Rahmenbedingungen, Chancen und Potenziale derartiger Kooperationen.

Kaum ein Denkansatz der vergangenen 20 Jahre hat Selbstverständnis, Handeln und Kommunikation großer Unternehmen so stark beeinflusst wie die Themen Nachhaltigkeit und Corporate Social Responsibility (CSR). Wichtige Aspekte dieser Thematik sind die gemeinsamen Aktivitäten und Projekte von Wirtschaft und Zivilgesellschaft. Doch was die Partner voneinander erwarten, in welchen Bereichen die Zusammenarbeit besonders intensiv oder effektiv ist und welche Perspektiven für die Zukunft bestehen, ist nicht immer offensichtlich.

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Trends im POS-Marketing 2010

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Die aktuellen POS-Trends basieren auf den Ergebnissen einer von der Lebensmittel Zeitung und der UGW Communication durchgeführten Befragung von 701 Verbrauchern im deutschen Lebensmittelhandel (SB-Warenhäuser, Verbraucher-, Super- und Drogeriemärkte). Der jährlich erstellte POS-Marketing-Report zeigt auf, wie stark und mit welchen Mitteln sich der Konsument am POS in seiner Kaufentscheidung beeinflussen lässt. Trend 1 Cleanstoring

Frische und Sauberkeit sind die entscheidenden Kriterien bei Auswahl der Einkaufsstätte.

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Verändern Lebensmittelskandale das Verbraucherverhalten?

Eine rheingold Studie zur Wahrnehmung und Einordnung der Skandale durch die Konsumenten. Exklusiv erstellt für BVE und HDE zum Unternehmertag Lebensmittel

Lebensmittelskandale können das Einkaufsverhalten der Konsumenten beeinflussen, auch wenn sich viele Verbraucher nach wie vor unbeeindruckt zeigen. Das ist ein Ergebnis der aktuellen rheingold Studie im Auftrag von Lebensmittelhandel und Ernährungsindustrie.

In Verbraucherinterviews mit dem Rheingold Institut bekräftigte knapp die Hälfte der Konsumenten ihr Vertrauen in Lebensmittel. Nichts desto Trotz gaben etwa 60 Prozent der Befragten an, ihr Einkaufsverhalten aufgrund von Lebensmittelskandalen zumeist vorübergehend zu ändern. Auch getrieben von der Berichterstattung über Vorfälle bei Lebensmitteln erwarten die meisten der befragten Verbraucher eine Zunahme solcher Vorfälle.

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mhargadh na hEorpa maidir le breiseáin bia díleácha agus tairbhe as praghsanna níos airde agus iarratais nua

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Tá margadh na hEorpa do tháirgí díleá ag baint leasa freisin as feasacht na dtomhaltóirí ar bhianna feidhmiúla a mhéadú. In 2008, ba í an earnáil “díleá” an earnáil is mó sa mhargadh iomlán do bhianna feidhmiúla le ceadú an AE le sciar díolacháin de 68 faoin gcéad. Ba cheart go spreagfadh praghsanna táirgí níos airde i dteannta le leathnú ar na réimsí feidhme fás an mhargaidh a thuilleadh. Dá réir sin, tá staidéar nua a rinne an chomhairleacht bainistíochta Frost & Sullivan ag súil go méadóidh an méid díolacháin sa tionscal seo ó 245,0 milliún dollar SAM in 2008 go 536,5 milliún dollar SAM in 2015. Clúdaíonn an staidéar na deighleoga prebiotics, probiotics agus Einsímí díleácha.

"Tá margadh na hEorpa do bhianna díleácha agus do bhreiseáin ag céim fáis agus tá minicíocht ard seolta táirgí nua ann," a dúirt Sridhar Gajendran, anailísí tionscail ag Frost & Sullivan. "Tá an raon roinnte i gcatagóirí na mbianna feidhmiúla agus na bhforlíonta aiste bia, agus an chéad cheann acu freagrach as an sciar níos mó i dtéarmaí toirt an mhargaidh agus luach an mhargaidh i 2008." Tá bianna feidhmiúla a bhfuil éifeachtaí díleácha acu i bhfoirm táirgí déiríochta, deochanna, earraí bácáilte, gránaigh agus Bia áise ar fáil. Den chuid is mó mar gheall ar a chumas suntasach dul isteach i réimsí iarratais eile cosúil le feoil agus iasc, is dóigh go bhfásfaidh an chatagóir seo go láidir sna blianta beaga amach romhainn.

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"Tá teagmháil caillte ag an margaíocht le díolacháin"

teoiricí gríosaitheach i Elmshorner Choinbhinsiún Sales

"Tá iomaíocht i go leor réimsí dár saol, lena n-áirítear idir ollscoileanna. Ó tharla go bhfuil déchúrsaí staidéir á dtairiscint ag ollscoileanna stáit níos mó, táimid san iomaíocht." Leis an ráiteas seo, a bhí ag teacht leis an gcomhdháil, dúirt Uachtarán an Acadaimh Thuaidh, an tOllamh Dr. Georg Plate, an 130 rannpháirtí sa Choinbhinsiún Díolacháin 2010 in Audimax Ollscoil na hEacnamaíochta in Elmshorn. Ina measc tá go leor bainisteoirí margaíochta ó chuideachtaí comhair na hollscoile agus mic léinn ar spéis leo ábhar na comhdhála "Selling After the Crisis" freisin.

Bhí an fhoireann cainteoirí mór le rá ó thaighde agus cleachtas faoi stiúir an Ollaimh Dr. Christian Belz ón Institiúid Margaíochta in Ollscoil Naomh Gallen. Thug Michael Otto, Stiúrthóir Bhanc Berenberg atá lonnaithe i Hamburg, léacht ar phríomhábhair na ngluaisteán, seirbhísí airgeadais agus cúram sláinte; Gairmí díolacháin Wolfgang F. Bussmann, comhpháirtí sinsearach ag an gcomhairleacht bainistíochta Mercuri International, an Dr. Bernd Becker, Stiúrthóir Bainistíochta na gníomhaireachta Wunderman; Dr. Wilfried Völsgen, Bainisteoir Réigiúnach Díolacháin & Margaíochta Ford; Comhairleoir bainistíochta Hans-Georg Pompe, údar an leabhair "Marktmacht 50plus" agus Jürgen Heiko Borwieck, stiúrthóir bainistíochta Dräger Medical agus céimí de chuid Nordakademie.

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Wettbewerbsvorteile für Lebensmittel mit Herkunftsbezeichnung

Immer mehr Hersteller von Regionalprodukten beantragen EU-Gütesiegel / Nationalatlas aktuell präsentiert Karten, erläutert Hintergründe und zeigt Zusammenhänge auf

Schwarzwälder Schinken, Lübecker Marzipan und Thüringer Rostbratwurst sind Lebensmittel mit geschützter Geographie. Weitere 73 Regionalprodukte aus Deutschland dürfen die verkaufsfördernden EU-Gütesiegel "geschützte Ursprungsbezeichnung" oder "geschützte geographische Herkunft" tragen. Für andere Spezialitäten wie Dresdner Stollen, Hessischer Apfelwein oder Schwäbische Spätzle laufen die Zertifizierungsverfahren derzeit noch. Diese sind aufwändig und können sich über mehrere Jahre hinziehen. Trotzdem lassen sich viele Schutzgemeinschaften auf das komplizierte und langwierige Prozedere ein. Denn der Schutzstatus nach EU-Recht bewahrt nicht nur vor dem Missbrauch von Herkunftsbezeichnungen. Die Firmen versprechen sich durch den Ausschluss von nicht in der Region ansässigen Herstellern vor allem Wettbewerbsvorteile.

Das Leibniz-Institut für Länderkunde (IfL) hat alles Wissenswerte zum Thema geschützte Herkunfstbezeichnungen zusammentragen und anschaulich aufbereitet. Die Ergebnisse in Form von Karten, Grafiken und Texten sind jetzt auf der Internetseite Nationalatlas aktuell ( http://aktuell.nationalatlas.de ) nachzulesen. Der Beitrag erläutert Hintergründe und Zusammenhänge; Karten zeigen, wo es in Deutschland welche zertifizierten Regionalprodukte gibt, für welche Lebensmittel Anträge bei der EU-Kommission vorliegen und - am Beispiel regionaler Wurstspezialitäten - dass nach wie vor eine breite Palette von Produkten ohne Schutz ihrer geographischen Herkunft angeboten wird. Autor des Beitrags ist der IfL-Wissenschaftler Ulrich Ermann. Der Wirtschaftsgeograph beschäftigt sich seit vielen Jahren intensiv mit Fragen der Produktion und des Konsums.

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Werbung in Gelbe Seiten wirkt

70,7% der Nutzer nehmen Kontakt zu einem Inserenten auf - 82,8 % davon, geben im Anschluss für Waren oder Dienstleistungen durchschnittlich 577 Euro aus

Von solchen Kundenkontaktzahlen können andere Medien nur träumen: Wie eine aktuelle repräsentative Studie des Ipsos-Instituts für Marktforschung in Hamburg belegt, treten 70,7% aller Nutzer der Gelbe Seiten nach ihrer Suche in Kontakt mit einem oder mehreren Inserenten. Dabei haben die Gelbe Seiten Nutzer ihre Ausgaben auch schon fest eingeplant: stattliche 577 Euro geben 82,8% der Nutzer im Anschluss an ihre Kontaktaufnahme durchschnittlich für Waren oder Dienstleistungen aus.

"Die Zahlen der repräsentativen Studie, die Gelbe Seiten beauftragt hat, belegen eindrucksvoll, dass Gelbe Seiten das führende Branchenverzeichnis und Kundenkontaktmedium in Deutschland ist."sagt Uwe Frigge, Geschäftsführer der Gelbe Seiten Marketing Gesellschaft in Hamburg, und unterstreicht seine Aussage mit weiteren Zahlen aus der Verbraucheranalyse: "Gelbe Seiten hat eine Bekanntheit von 98,5% innerhalb der deutschen Bevölkerung über 14 Jahren, wobei mehr als die Hälfte der Bevölkerung (57,6%) Gelbe Seiten Print im letzten Jahr genutzt haben. Und auch Online ist gelbeseiten.de mit 2,91 Mio. Unique User und 8 Mio. Visits das reichweitenstärkste Online-Branchenbuch. Wer Kunden effizient und effektiv erreichen will, für den ist und bleibt Gelbe Seiten sowohl On- als auch Offline erste Wahl."

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Studie: Verbraucher bevorzugen interaktive Informationskanäle für Produkte und Dienstleistungen

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Die klassische Einwegkommunikation in Werbung und Direktmarketing stößt zunehmend an ihre Grenzen - die Verbraucher in Deutschland bevorzugen interaktive Informationskanäle. Das belegt eine aktuelle Studie der Handelshochschule Leipzig (HHL) und der Unternehmensberatung McKinsey & Company. Die repräsentative Befragung von 1.500 Konsumenten in den Bereichen Mobilfunk, Filialbanken und Unterhaltungselektronik zeigt: Zwar nutzt jeder dritte Konsument klassische TV-Werbung, Zeitungen, Zeitschriften und Kataloge zur Information über Produkte und Services - als ausschlaggebende Informationsquelle vor einer Kaufentscheidung gelten diese Kanäle aber für weniger als fünf Prozent der Käufer. Lieber informieren sich zum Beispiel Kunden, die vor einer konkreten Kaufentscheidung im Bereich Unterhaltungselektronik stehen, direkt im Einzelhandelsgeschäft (39 Prozent) und vor allem online: Die Seiten von Internethändlern und Herstellern sowie Foren und Web-Communities nennen mehr als 50 Prozent als den für sie wichtigsten Informationskanal. Bemerkenswert: In allen drei untersuchten Branchen ähneln sich die Befragungsergebnisse. Klassische Marketingkommunikation ist an Grenzen gestoßen

"Ob im klassischen Einzelhandel, der Bankfiliale oder im Internet - die Kunden informieren sich eingehender und nutzen mehr Möglichkeiten zum Erfahrungsaustausch untereinander", sagt Christoph Erbenich, Partner bei McKinsey. "Die klassische Marketingkommunikation reicht allein nicht mehr aus, um die Kaufentscheidung wesentlich zu beeinflussen."

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