Verpakking & Logistiek

Verpakkingsbegrippe uit veselgebaseerde materiale

Wolfertschwenden - Die vermindering van verpakkingsmateriaalverbruik en die gebruik van herwinbare materiale in die vervaardiging van verpakking is tans die topkwessies in die verpakkingsbedryf en onder verbruikers. In die komende jaar sal die vraag na herwinningsvriendelike verpakking in die besonder aansienlik styg ...

Lees meer

QualiMeat - volhoubaarheid in die fokus van die verpakkingsbedryf

Wolfertschwenden - Volhoubaarheid kry momentum in die verpakkingsbedryf. Omdat nie net die nuwe verpakkingswet, vanaf die 1. Januarie 2019 tree in werking in Duitsland, verbruikers eis ook 'n heroorweging in terme van die materiaal wat gebruik word vir verpakking. Om die gehalte van die verpakte goedere te verseker, selfs wanneer ander verpakkingsmateriaal gebruik word, ondersoek die projekkonsortium QualiMeat alternatiewe verpakkingskonsepte vir vleisprodukte ...

Lees meer

Tönnies reduziert Plastik-Einsatz durch innovative Verpackung

Rheda-Wiedenbrück, 13.02.2018– Der Fleischkonzern Tönnies verfolgt das Ziel, mit dem Einsatz der neuen Frischeverpackung „FlatSkin“ beim Tochterunternehmen Tillman’s Convenience eine drastische Reduzierung von Kunststoffen zu erreichen. „Diese Einführung passt sich nahtlos in unsere Nachhaltigkeitsphilosophie ein und wird bei unseren Handelspartnern sicher mit größtem Interesse diskutiert“, sagt Tillmans-Geschäftsführer Jörn Evers...

Lees meer

MULTIVAC bied 'n nuwe model van termiese oordragdrukker aan

Enger, 9 Oktober 2017 - MULTIVAC Marking & Inspection het sy portefeulje uitgebrei met 'n nuwe, netwerk-geskikte termiese oordragdrukker. Die kompakte TTO 06 is geskik as 'n kostedoeltreffende, hoogs buigsame merkoplossing vir smal drukwydtes in 'n wye reeks toepassings...

Lees meer

Met die X-lyn MULTIVAC gedefinieer thermoform verpakking nuwe

Wolfertschwandern, 31 Mei 2017 - Met die X-lyn herdefinieer MULTIVAC termovormende verpakking. Vir die eerste keer by interpack 2017 het die masjienvervaardiger van die Allgäu 'n hoogtepunt aangebied wat nuwe standaarde in die mark stel met 'n hele reeks innoverende en unieke tegnologieë...

Lees meer

Aantreklik krimp verpakking vir vleis en wors produkte

Wolfertschwenden, 13 Maart 2017 - Vir die verpakking van kos in sakke bied MULTIVAC 'n jong, suksesvolle model uit die kamergordelmasjiensektor, die B 5, by die tussenverpakking in Saal 23 (E325) aan. Hierdie masjien sal beskikbaar wees vir die eerste keer in Düsseldorf met die nuwe, Die kompakte krimptenk SE 320 vir die vervaardiging van krimpverpakking kan in aksie gesien word...

Lees meer

Etiketten für Fleisch- und Wurstwaren

Reinbek, 31.10.2016. Zur Kennzeichnung frischer und verpackter Lebensmittel sowie insbesondere von Fleisch- und Wurstwaren bietet die Mediaform Informationssysteme GmbH eine Vielzahl unterschiedlicher Etiketten an. Sie erfüllen alle Anforderungen an die Lebensmittelkennzeichnung gemäß der Verordnung (EU) 10/2011 und sind somit für den mittel- und unmittelbaren Kontakt mit der empfindlichen Ware geeignet...

Lees meer

QS sagteware platform: Nuwe produksies vir Broker van vleis en vleisprodukte

Mit Wirkung zum 1. Januar 2016 wurde der Leitfaden Fleischgroßhandel und Broker eingeführt. Durch die Einführung können seit Jahresbeginn Broker und Agenturen, die selbst keine Ware lagern, vereinfacht am QS-System teilnehmen. Ihre Auditierung erfolgt anhand einer separaten Checkliste, welche ausschließlich für Broker relevante Prüfpunkte (z.B. HACCP-Konzept) enthält.

Lees meer

Hoe om suksesse met verpakking te skryf

Handelsmerke, markte en verbruikers in fokus by die 9de Duitse verpakkingskongres.

Wie wertvoll die Verpackung für Produktinnovationen und Markenbildung ist, wie erfolgreich sie Kaufentscheidungen prägt und welche Faktoren für die Zukunft wichtig werden - das zeigte der 9. Deutsche Verpackungskongress in Berlin. Auf Einladung des Deutschen Verpackungsinstituts (dvi) hatten sich Führungskräfte von über 100 Unternehmen aus Industrie, Markenartiklern und Handel zum jährlichen Branchen- und Netzwerkgipfel getroffen. Auf dem von ZDF-Moderator Norman Odenthal moderierten Kongress sprachen Vertreter von Ritter Sport, Griesson - de Beukelaer, Hemme-Milch, Mc Donald’s Europe, Merck, Lenze und dem Gottlieb-Duttweiler-Institut. Den Rahmen bildete das diesjährige Motto „Verpackung und Kommunikation“. Marken bilden - Innovationen treiben

“Die kleurvolle vierkante het die handelsmerk gemaak.” Jürgen Herrmann, Besturende Direkteur Bemarking by Alfred Ritter, het die meer as 140 kongresdeelnemers reg aan die begin van die kongres deur 'n opwindende suksesverhaal gelei. Dit het alles meer as 80 jaar gelede begin met die idee van 'n reep sjokolade wat in die sak van 'n sportbaadjie pas. Vierkantig, prakties, goed, die vorm word 'n handelsmerk wat homself suksesvol laat geld in 'n era wat Herrmann IGO (information & speed overkill) noem. Die sukses is nie die minste gegrond op nog 'n innovasie waarmee Ritter Sport die mark in 1974 gevorm het nie: elke variëteit het sy eie kleur gekry. Knick-Pack® het in 1976 gevolg, wat standaarde in gerief gestel het. Vandag is Ritter Sport boaan die ranglys van die bekendste en gewildste handelsmerke, meer as 1 miljard kleurvolle panele verlaat die Waldenbuch-aanleg elke jaar. Jürgen Herrmann het die kongresdeelnemers aangemoedig om hul eie pad te gaan en 'n gedetailleerde insig gegee in die hoe en waar van die hoogs suksesvolle Ritter Sport-handelsmerkkommunikasie, waarvan die fokus die kleurvolle vierkant is.

Lees meer