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Huidige ZMP-markneigings

Beeste en vleis

Auf den Fleischgroßmärkten liefen die Geschäfte mit Rindfleisch enttäuschend ruhig. An den Einstandspreisen für Rinderschlachtkörper änderte sich kaum etwas.  Auch Teilstücke ließen sich nur zögerlich absetzen, bestenfalls zu den seitherigen Bedingungen. Auf der Schlachtereistufe gerieten die Auszahlungspreise für Jungbullen in den meisten Regionen Deutschlands unter Druck. Die Preisabschläge bewegten sich zwischen drei und acht Cent je Kilogramm. Ausschlaggebend für diese Entwicklung war weniger das Angebot als vielmehr die sehr unbefriedigenden Erlöse für Jungbullenfleisch im In- und Ausland. Jungbullen R3 brachten im Durchschnitt 2,46 Euro je Kilogramm Schlachtgewicht und damit vier Cent weniger als zuvor. Demgegenüber bestanden für das nach wie vor sehr kleine Schlachtkuhangebot günstigere Vermarktungsmöglichkeiten, die stabile Auszahlungspreise nach sich zogen. So lag das Bundesmittel für Kühe der Klasse O3 wie in der Vorwoche bei 1,84 Euro je Kilogramm. Der Verkauf von Jungbullenfleisch ins benachbarte Ausland war allenfalls zu unveränderten Konditionen möglich. Der Versand von Hinterfleisch weiblicher Tiere nach Frankreich verlief reibungsloser. Exporte nach Russland sind weiter möglich, nachdem der Importstopp verschoben wurde. – Die weitere Entwicklung am Schlachtrindermarkt ist mit Unsicherheiten aufgrund der EU-Osterweiterung behaftet. Die Jungbullenpreise dürften unverändert zur Schwäche neigen, für Schlachtkühe wird mit wenig Änderungen am Preisniveau gerechnet. – Das Kalbfleischangebot an den Fleischgroßmärkten war begrenzt und ließ sich zu stabilen bis festen Preisen absetzen. Die Notierungen für Schlachtkälber bewegen sich auf vergleichsweise hohem Niveau. Für pauschal abgerechnete Schlachttiere bekamen die Anbieter 4,73 Euro je Kilogramm Schlachtgewicht, drei Cent weniger als in der Vorwoche. – Die Notierungen für Nutzkälber entwickelten sich uneinheitlich.

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Mit Schweinen kaum Geld zu verdienen

Bruttomarge rutschte ins Minus

Schweine zu mästen ist in Deutschland seit einiger Zeit schon kein lukratives Geschäft mehr. Im Gegenteil, in den vergangenen zwei Jahren schrieben viele Mäster unterm Strich rote Zahlen. Vom Jahr 2004 erhofften sie sich eine deutliche Verbesserung ihrer wirtschaftlichen Ergebnisse, bislang gab es aber eine herbe Enttäuschung, obwohl sich die Erlöse durch die verschiedenen administrativen Maßnahmen der Europäischen Kommission verbesserten.

Im ersten Quartal dieses Jahres lag nach Modellrechnungen zur Bruttomarge – Erlös für Schlachtschwein minus Kosten für Ferkel und Futter bei zeitgleicher Erfassung – die Rentabilität in der Schweinemast im negativen Bereich. Während im sehr guten „Schweinejahr“ 2001 im ersten Jahresviertel eine Bruttomarge von mehr als 30 Euro je Schwein realisiert werden konnte, waren es im Jahr darauf etwa 6,60 Euro und im ersten Quartal 2003 noch 3,10 Euro je Tier. In den ersten drei Monaten dieses Jahres schrumpfte die Bruttomarge auf nur noch 1,20 Euro je Schwein, obwohl der vergleichbare Schweinepreis gegenüber dem Vorjahr im Mittel zulegte. Folglich konnten mit dem erzielten Preis laut Modellrechnung nur wenig mehr als die Kosten für Futter und Ferkel abgedeckt werden; für alles andere wie Aufwendungen für Wasser und Energie, Maschinen und Gebäude, Löhne und Gehälter, Kapital und anderes blieb im Durchschnitt nicht viel übrig.

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CMA/DFV-Preisausschreiben: Drei strahlende Gewinner geben jetzt richtig Gas

Unter dem Motto "Qualität aus dem f" führte die Centrale Marketing-Gesellschaft der deutschen Agrarwirtschaft (CMA) gemeinsam mit dem Deutschen Fleischer-Verband (DFV) eine kooperative Verkaufsförderungskampagne für Fleisch und Wurst durch. Innerhalb der bundesweiten Aktion, die die handwerklichen Kompetenzbereiche der Fleischer-Fachgeschäfte - Qualität, Vielfalt und Service - in den Mittelpunkt rückte und zudem leckere Rezeptideen und Zubereitungsempfehlungen lieferte, winkte zusätzlich ein großes Preisausschreiben.

Dabei wurde für Erika Groschek der Besuch im Fleischer-Fachgeschäft in jeder Hinsicht zum Gewinn:

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KAVIAR - aber vom Schwein ...?

auf der IFFA in Halle 6, Stand D 23

Ja, es gibt sie, diese ultimative Delikatesse vom Schwein, bei der sogar ausgewiesene Verschmäher von Wurstwaren schwach werden.
 
Wir sprechen hier von einem Schwein - dem Iberischen Schwein - dessen volkstümlicher Name pata negra von seiner dunklen Färbung und den pigmentierten Klauen herrührt.

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Roostertoonbank goed gevul vir 1 Mei

Winkelpryse is soortgelyk laag as in die vorige seisoen

Daar is geen tekort aan varkvleis regoor Europa nie, en braailiefhebbers kan 'n soortgelyke uitgebreide en bekostigbare reeks braai-items by die vleis- en pluimveetoonbanke in Duitse kleinhandelaars verwag as in die vorige seisoen. Bees- en kalfsvleis sal nie meer kos as verlede jaar nie, lam is aansienlik goedkoper.

Duitse verbruikers verkies nie net om deur die jaar varkvleis te eet nie, dit is ook die nommer een soort vleis in hierdie land gedurende die braaiseisoen. Aangesien produksie vanjaar beswaarlik minder volop is, nie net in Duitsland nie, maar ook in die ander EU-lande, as in 2003, het kleinhandelpryse vir varkvleis in Duitsland deur die loop van die jaar tot dusver stabiel gebly op 'n soortgelyke verbruikersvriendelike vlak as in die vorige jaar.

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Basispreis Schlachtschweine wird unterschritten

Hauspreise sorgen für Unmut

 Seit einiger Zeit weichen einige große Schlachtunternehmen von der Basisnotierung „Nord-West“ der Vereinigung der Erzeugergemeinschaften in Ost- und Westdeutschland für Schlachtschweine ab und zahlen einen Hauspreis. Dieser Preis liegt in der Regel um ein bis zwei Cent je Kilogramm Schlachtgewicht unter dem Basispreis. Die Unternehmen werben damit, diese Preispolitik diene einer „partnerschaftlichen Zusammenarbeit im Interesse aller Beteiligten“.

Die Geschäfte im Fleischabsatz laufen im Hinblick auf die Schlachtereiabgabepreise offensichtlich schlechter als in den Vorjahren. Denn es werden schon im zweiten Jahr in Folge mehr Schweine geschlachtet als jeweils zuvor. Somit ist das Produkt Schlweinefleisch oftmals nur „über den Preis“ zu verkaufen. Die großen konzentrierten Handelsketten nutzen diese Situation und drücken ihre Einkaufspreise. Günstige Aktionsangebote sollen als Kundenmagnet dienen.

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Te veel Switserse organiese eiers

Elke tiende eier in Switserland is 'n organiese eier

Vir die eerste keer in baie jare het Switserse organiese boere verlede somer te kampe gehad met 'n ooraanbod van organiese eiers. Elke tiende Switserse eier is nou 'n organiese eier.

49 miljoen organiese eiers is in 2003 onder die Bud-etiket geproduseer. Verkope het verlede jaar vir die eerste keer gedaal, en sommige vervaardigers het hul produksievolume aansienlik uitgebrei, berig bio aktuell. Daarom bemiddel BioSuisse nou tussen organiese eierhandelaars en die pluimveekommissie om te besluit oor maatreëls vir hoeveelheidbeheer.

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Wil jy meer weet oor beesvleis? Ja natuurlik!

CMA gaan voort met verbruikersveldtog

“Vleis: Ja, natuurlik!” – die CMA Centrale Marketing-Gesellschaft der deutsche Agrarwirtschaft mbH gaan voort met die inligtingsveldtog vir beesvleis met die deelname van die Europese Gemeenskap vanaf die 17de kalenderweek.

Van April tot November trek advertensies op die laaste voorblad van gewilde tydskrifte met hoë sirkulasie soos TV Spielfilm, Für Sie of Bunte verbruikers se aandag op die onderwerp van beesvleis. Die motiewe van die beeldadvertensies spreek verbruikers emosioneel aan. ’n Leergids verskaf ook inligting oor Europese wetgewing sowel as nasionale wette en regulasies vir alle produksiestadia van vleisproduksie, oor kwaliteit- en veiligheidskriteria, die voedingswaarde van vleis asook aspekte van genot en smaak. Verder verskaf gepaardgaande PR-maatreëls - 'n telefooninligtingslyn en inligtingsmaatreëls op die internet - inligting oor onderwerpe soos boerdery en voeding, slag, verwerking, etikettering en QA sowel as voedings- en produkinligting.

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PETA-veldtog "Die Holocaust op jou bord" verder verbied

Die omstrede anti-vleisveldtog “The Holocaust on Your Plate” deur die dierebeskermingsorganisasie Peta bly verbied. Met hierdie uitspraak op 22 April 04 het die Berlynse Streekhof 'n tussentydse bevel bevestig wat die Sentrale Raad van Jode in Duitsland teen die diereregte-aktiviste in Maart verkry het. Regter Michael Mauck sien montages van beelde van konsentrasiekampgevangenes en henne in batteryhokke as skending van die menswaardigheid van die Holocaust-slagoffers; vir hom gaan dit te ver.

PETA het verlede herfs 'n soortgelyke veldtog teen vleisverbruik in die VSA van stapel gestuur. Die beeldmontage waarteen die Sentrale Raad beswaar gemaak het, is ook in Switserland en Oostenryk vertoon. Onder titels soos “Walking Geraamtes”, “Child Butchers” en “The Journey to Hell” word vee-vervoer en deportasie-treine, varkkarkasse en menslike lyke asook konsentrasiekampgevangenes en hoenders in batterypakke naas mekaar geplaas. In Duitsland is die begin van die veldtog vir middel Maart in Stuttgart beplan. Die Sentrale Raad het toe na die Berlynse streekhof geappelleer.

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Hans Reischl vertrek vroeg by Rewe

Die jarelange Rewe-direksievoorsitter Hans Reischl (64) sal sy pos by die Rewe-handelsgroep op 30 April 2004 verlaat. Luidens ’n amptelike aankondiging het die skeiding van die maatskappy “in vriendskap en dankbaarheid” plaasgevind enkele maande voor die ooreengekome oorgang na “verdiende” aftrede. Die Rewe-toesighoudende raad laat Reischl dus toe om toekomstige take en verpligtinge buite die groep sonder konflik op te neem. Die pos van woordvoerder vir die Rewe-direksie sal oorgeneem word deur raadslid dr. Ernst Dieter Berninghaus (1), wat op 2004 Februarie 39 deur die Rewe-toesighoudende raad as Reischl se opvolger aangestel is, het oorgeneem.

Die Rewe Toesighoudende Raad erken Hans Reischl se entrepreneuriese prestasies as 'n lewenstaak wat 'n stewige en veilige basis bied vir die suksesvolle verdere ontwikkeling van die Rewe Groep as 'n toonaangewende kleinhandel- en toerismemaatskappy in Europa. Die ontwikkeling van die Rewe-hoofkwartier, wat in 1927 gestig is, van 'n "koopklub" van voedselgroothandelkoöperasies tot 'n internasionale groep is onlosmaaklik aan sy naam gekoppel.

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DEHOGA: Einde van die afswaai

Die hotel- en spysenieringsbedryf verwag dat verkope in 2004 met 1,5 persent sal toeneem

Ná die slegste ekonomiese jaar in die geskiedenis van die gasvryheidsbedryf in Duitsland met ’n verkoopsverlies van 5,1 persent in 2003, begin die 250.000 1,5 Duitse hoteliers en restauranteurs vanjaar se somerseisoen versigtig optimisties. President Ernst Fischer het op die jaarlikse perskonferensie van die Duitse Hotel- en Restaurantvereniging (DEHOGA Bundesverband) Woensdag in Berlyn 'n effense toename in verkope van XNUMX persent vir die huidige boekjaar met stabiele pryse voorspel. Fischer meen egter dat 'n positiewe ontwikkeling in die binnelandse toerismebedryf afhang van 'n aansienlike verbetering in die algemene ekonomiese situasie, wat steeds 'n groot invloed op die besigheidsresultate van die hotel- en spysenieringsbedryf het.

Die grondslag vir 'n einde aan die permanente stagnasie van die Duitse ekonomie vereis egter dapper stappe van politici wat veel verder gaan as vorige pogings, het Fischer gesê. “Pleks daarvan om verdere regulasies te bespreek en verbruikers en entrepreneurs verder te ontstel, moet werklik drastiese maatreëls so vinnig moontlik getref word om arbeidsreg meer buigsaam te maak en burokrasie te verminder. Eers wanneer burgers en entrepreneurs uiteindelik blywende verligting van belasting en pligte kry, sal die bereidwilligheid om te belê en verbruikersentiment toeneem.”

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