canle de noticias

Erzeugerpreise für Schlachthennen am Boden

Nur noch drei Cent je Kilogramm

Die niedrigen Preise am Eiermarkt haben in den vergangenen Wochen viele Legehennenhalter veranlasst, Alttiere vorzeitig schlachten zu lassen. Die Schlachtereien waren daher ausgelastet und setzten ihre Preise für Lebendhühner immer weiter herab.

Ler máis

Mehr Schweine werden immer besser beobachtet

18. Weltkongress der Schweinetierärzte präsentiert "Gläsernes Labor"

Zahl der Labors mit europäischen Gütesiegel nimmt ständig zu / Zahl der beobachteten Schweine wächst / Drohende Krankheiten werden immer schneller erkannt

Schweine werden immer gesünder. "Wir sind heute in der Lage, durch systematische Beobachtung und Untersuchung die Gesundheit zu überwachen und gezielt zu verbessern." Dies war das Fazit von Frau Dr. Katrin Strutzberg-Minder, Geschäftsführerin der Gesellschaft für Innovative Veterinärdiagnostik mbH (IVD), im "Gläsernen Labor" auf dem 18. Weltkongress der Schweinetierärzte in Hamburg. Bei den heutigen Untersuchungen gehe es viel weniger darum, eine Diagnose zu bestätigen, sondern viel mehr um die Kontrolle der Gesundheit der Tiere.

Ler máis

Die Künast, die Currywurst und die Mehrwertsteuer

oder wie ein Aprilscherz doch fast noch wahr wird

Künast für höhere Mehrwertsteuer für ungesunde Lebensmittel. Damit wird der diesjährige Aprilscherz von meat-n-more.info ["Nach Ökosteuer auch noch Bioabgabe auf Fleisch - Renate Künast reagiert mit Steuervorschlag auf Schnitzelreport von foodwatch"] fast von der Wirklichkeit eingeholt. Was diese Woche passierte und was wir am 1. April behaupteten finden Sie hier:

Diese Woche veröffentlicht die "Bunte" ein Interview mit Verbraucherministerin Renate Künast. Darin outet sie sich als Liebhaberin diverser Ziegenkäse. Soweit nicht aufregend. Nur sagen PolitikerInnen bei Interviews zuweilen auch Politisches, gar Visionäres. Renate Künast kämpft seit gut einem Jahr gegen das Übergewicht. Nicht bei sich selbst, dass hat sie in eiserner Selbstdisziplin im Griff. Nein dicke Kinder, ausufernde Erwachsene und fehlernährte Alte gilt es zu vermeiden. Kampagnen alleine reichen da vielleicht nicht, wo doch die Opposition das Thema auch entdeckt hat und kurz davor steht die Regierung für hoffnungslos erhöhte Körpergewichte verantwortlich zu machen. Gut dass Deutschland eine Marktwirtschaft ist, da regelt der Preis was gekauft wird und was im Regal verbleibt. Also müsse man / frau an der Preisschraube drehen, um Fettmacher aus den wachsenden Bäuchen zu halten. Da das aber nicht zu Gunsten der Anbieter geschehen soll, bleibt die Steuerschraube. Künast deutete in dem Bunte-Interview an, dass der halbierte Mehrwertsteuersatz für "ungesunde" Lebensmittel falsch wäre. Parteifreundin Ulrike Höfken setzte im Bild-Interview nach und nannte ausdrücklich Currywurst, Pommes und gezuckerte Limonaden als durch den niedrigen Umsatzsteuersatz zu unrecht subventionierte Dickmacher.

Ler máis

O ministro Willi Stächele: "Baden-Württemberg é un pioneiro na normativa de hixiene"

Presentación da "Directrice de Baden-Württemberg para as boas prácticas de hixiene en matadoiros, plantas de corte e transformación" como primeiro exemplo a nivel nacional

"Estou satisfeito de que coa "nosa" pauta conseguimos cubrir a normativa da nova normativa de hixiene da UE de tal xeito que a nosa tradicional carnicería de Baden-Württemberg siga a estar á vangarda na protección do consumidor", explicou o Baden. -O ministro de Nutrición e Áreas Rurais de Württemberg, Willi Stächele MdL, o mércores 23 de xuño en Stuttgart. En Stuttgart, Stächele presentou a nova "Directriz de boas prácticas de hixiene en matadoiros, plantas de corte e procesamento" e entregou simbolicamente unha directriz impresa a unha carnicería de Stuttgart-Weilimdorf en presenza do gremio.

A UE reorganizou a lexislación alimentaria europea. Un compoñente esencial da nova lei alimentaria da UE é o chamado "paquete de hixiene". Entrará en vigor o 1 de xaneiro de 2006. O ministro Stächele deixou claro que este paquete de hixiene suporía un dos maiores retos para o comercio de carnicería en Baden-Württemberg dos últimos anos.

Ler máis

Fast Food überfüttert dicke Teens

Macht Fast Food dick? Diese Frage war bislang gar nicht so einfach zu beantworten, denn es gibt auch schlanke Jugendliche, die viel Fast Food essen. Eine clever angelegte Studie, die kürzlich im amerikanischen Ärtzejournal [JAMA] erschien, belegt nun, dass die oft geäußerten Vorbehalte gegenüber Burgern, Pommes & Co. eben doch nicht unberechtigt sind - zumindest für bereits übergewichtige Jugendliche. Es zeigte sich nämlich, dass die deutlich empfindlicher auf Fast Food reagieren als ihre schlanken Altersgenossen.

Die Daten stammen von Cara Ebbeling und ihrem Team von der Bostoner Kinderklinik, wo man schlanke und übergewichtige Jugendliche so viel (oder auch so wenig) Fast Food hatte futtern lassen, wie sie wollten. Alle 13- bis 17jährigen aßen dabei deutlich zuviel: im Durchschnitt über 1.600 Kalorien mit einer einzigen Mahlzeit. Besonders Besorgnis erregend: Bei den dicken Jugendlichen war dieser Effekt viel deutlicher ausgeprägt. Während die schlanken bei rund 1.460 Kalorien aufgaben (57% des Tagesenergiebedarfs), brachten es die dicken Teens auf 1.860 Kalorien oder 66.5% ihres Tagespensums.

Ler máis

Internationalität des DLG-Qualitätswettbewerbs für Schinken und Wurst steigt

37 Betriebe und 16 Sachverständige aus dem Ausland in Kassel vertreten

Die Internationalität der Qualitätswettbewerbe der Deutschen Landwirtschafts-Gesellschaft (DLG) nimmt stetig zu. Dieser Trend zeigte sich auch beim diesjährigen Schinken- und Wurst-Wettbewerb 2004 in Kassel. 37 Betriebe aus dem Ausland beteiligten sich mit ihren Produkten an diesem freiwilligen DLG-Leistungsvergleich - zum Teil sehr erfolgreich. So nahm beispielsweise erstmalig das Fleischwarenunternehmen Kostelecké uzeniny aus der Tschechischen Republik teil und überzeugte mit seinen qualitativ hervorragenden Produkten die DLG-Experten. Sie vergaben fünf Mal den Goldenen DLG-Preis. Damit belegte das tschechische Un-ternehmen auf Anhieb in der Kategorie Rohwürste die Nummer eins unter den ausländischen TOP TEN. Dieser Erfolg wird sicherlich mittelfristig auch andere ausländische Unternehmen ermutigen, sich dem DLG-Wettbewerb zu stellen. Zumal die DLG ihre Akquisitionsmaßnahmen in den für sie interessanten Ländern künftig erhöhen wird.  Erste Erfolge dieser Maßnahmen zeichnen sich bereits ab. Neben der Tschechischen Republik waren auch Fleischerzeugnisse aus Ungarn, Kanada, Frankreich, Italien, Österreich, der Schweiz sowie Japan vertreten. Einige Firmen aus Österreich, der Schweiz und ein japanisches Unternehmen sind bereits seit über fünf Jahren erfolgreich vertreten. Hierfür wurden sie mit dem "Preis der Besten" ausgezeichnet. 

Das größte Problem bei der Teilnahme von Produkten, die außerhalb der EU hergestellt werden, stellen nach wie vor die bei tierischen Lebensmitteln diffizilen Einfuhrbestimmungen dar. Hier hilft die DLG den Unternehmen nach Kräften, diese Hürde möglichst ohne viel Bürokratismus zu überwinden, indem sie u.a. einen engen Kontakt zu den Einfuhrbehörden hält. Durch die EU-Osterweiterung stellt sich dieses Problem bei den kommenden Wettbewerben allerdings in viel geringerem Maße, so dass sich hier neue Chancen ergeben.
 
Neben dem Anteil ausländischer Produkte nimmt seit Jahren bei den DLG-Qualitätswettbewerben die Anzahl der ausländischen Prüfer ebenfalls zu. Auch diese Entwicklung begrüßt die DLG sehr. 16 Sachverständige aus dem Ausland kamen dieses Jahr nach Kassel, um die Leistungsschau als internationalen Branchentreff zu nutzen.

Ler máis

DLG cunha nova estratexia cara ao futuro

Definición de calidade DLG ampliada - Aumento da comunicación - Novos servizos

O Departamento de Mercado e Nutrición da Sociedade Agrícola Alemá (DLG), responsable de todas as cuestións relacionadas cos concursos de calidade, comezou a reorientar estratexicamente o seu traballo para os próximos anos. O foco céntrase nas áreas de calidade, comunicación, novos servizos, traballo cualificado e reorganización. O obxectivo das medidas xa iniciadas é converter a DLG no primeiro prestador de servizos da industria alimentaria a medio prazo á hora de mellorar a competitividade e perfilar cunha calidade contrastada neutral.
 
Un premio á calidade debe crear un verdadeiro valor engadido. Isto só é posible se os produtos premiados teñen unha vantaxe claramente perceptible en calidade e esta se comunica con éxito aos comerciantes e consumidores. O valor engadido dun premio exitoso xorde nunha cadea de valor que comeza polo consumidor e remata co produtor. O noso obxectivo é dar forma a esta cadea de valor de forma colaborativa. Redefinir a calidade

Un premio crea valor engadido se corresponde ás expectativas actuais do mercado de produtos e procesos exemplares. Baixo o termo "Nova Calidade DLG", o DLG establecerá estándares de calidade novos, innovadores e ambiciosos que tamén son de valor engadido. Para iso, o DLG ampliará a súa definición de calidade e incorporará a comprensión holística da calidade do mercado. Ademais da calidade sensorial, que en definitiva describe o dominio técnico na produción e segue sendo de importancia central, no futuro terá unha maior consideración a seguridade do produto, a transparencia da información e a calidade do proceso. Estas dimensións están a recibir cada vez máis atención no mercado. Os produtos que se pretenden diferenciar da media en canto a calidade deben ser exemplares en canto á calidade microbiolóxica e química e deben proporcionar información transparente e fiable sobre a súa natureza e orixe. Ademais, cada vez é máis importante cumprir determinadas expectativas sobre a forma de producir un alimento. O obxectivo é incorporar ao novo concepto os obxectivos desenvolvidos nos últimos anos coa estratexia de código DLG. Para iso, o DLG creará interfaces para estándares de xestión de calidade relevantes para o mercado, como QS, BRC, IFS, entre outros, co fin de integralos no premio DLG sen cargar aos produtores con múltiples auditorías.

Ler máis

Bianca Schneider, nova xefa de proxecto de DLG para alimentos de conveniencia

Nutricionista combina calidade, comunicación e internacionalidade

Dipl. oec. trofeo. Bianca Schneider asumiu a dirección da área de "Comida de conveniencia" no departamento de Mercado e Nutrición da Sociedade Agrícola Alemá (DLG). A área de responsabilidade "Convenience Food" inclúe o desenvolvemento estratéxico e técnico da área de negocio, así como a organización do concurso internacional de calidade para produtos de conveniencia.

A área de "Convenience Food" de DLG inclúe os grupos de produtos conxelados, pratos preparados, delicatessen e carne fresca envasada en autoservizo, un espectro moi heteroxéneo cun inmenso crecemento internacional e potencial de innovación tanto no desenvolvemento de produtos como na tecnoloxía de procesado.

Ler máis

EuroTier 2004: Gran interese dos sectores da acuicultura e da pesca continental

Por primeira vez, a industria internacional de pensos está representada no sector pesqueiro: ovos de troita dos Estados Unidos

O peixe ten unha boa acollida porque existe un gran interese do sector acuícola en EuroTier, que terá lugar do 9 ao 12 de novembro de 2004 no recinto ferial de Hannover. A Sociedade Agrícola Alemá (DLG) como organizadora pode rexistrar máis inscricións nun período comparable que cando se estreou esta área hai dous anos. Ademais das coñecidas empresas tecnolóxicas e de equipamentos que xa estaban presentes no ano 2002, rexistráronse por primeira vez tanto os principais provedores internacionais de pensos do sector pesqueiro como expositores do sector de transformación e refino. Chama a atención que os provedores estadounidenses estean intensamente interesados ​​no mercado europeo e nas súas oportunidades. Por primeira vez este ano, o mercado de acuicultura, pesca continental e tecnoloxía ambiental, como parte de EuroTier, está a presentar tanto aos provedores de ovos de troita dos Estados Unidos como aos provedores de produtos relacionados co esturión. Isto mellora aínda máis o concepto DLG de vincular os intereses pesqueiros cunha exposición profesional agraria. Reunión xeral da Asociación Alemá de Pesca continental no EuroTier

A primeira aparición da acuicultura no EuroTier 2002 foi un bo comezo e foi convincente. Por primeira vez, o EuroTier deste ano tamén será a sede da reunión xeral da Asociación Alemá de Pesca continental. A asociación de comercialización "Forelle", o grupo de traballo para a publicidade da troita da Asociación Alemá de Pesca continental (VdBi), tamén traerá un "suspiro de aire fresco" ao próximo EuroTier. O grupo de traballo recentemente nomeado leva varios meses traballando con axencias profesionais de marketing para desenvolver un novo concepto publicitario e unha serie de novos materiais publicitarios para os produtores de troita. A asociación de mercadotecnia participa no centro de asesoramento e utiliza a plataforma EuroTier para presentar os novos materiais publicitarios a un amplo público profesional co obxectivo de posicionar estratexicamente o produto de calidade "Troita" con máis éxito no punto de venda.

Ler máis

Os supostos poderes curativos do "zume de Noni" non foron cientificamente probados

Os supostos poderes curativos do chamado "zume de Noni", que se vende principalmente por Internet a prezos ás veces horrendos, non foron cientificamente probados. Así o sinalou en Múnic, a secretaria de Estado de Protección do Consumidor, Emilia Müller.

Müller: "O zume de noni é un zume de froita coma calquera outro. Segundo o coñecemento actual, non ten ningún efecto especial para a saúde. Os consumidores deberían saber isto antes de gastar moito diñeiro no zume".

Ler máis